logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۹۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

طرح ممنوعیت تردد شبانه با جدیت اعمال می‌شود/ صدور بیش از 33 هزار برگ جریمه برای رانندگان متخلف

طرح-ممنوعیت-تردد-شبانه-با-جدیت-اعمال-می‌شود-صدور-بیش-از-33-هزار-برگ-جریمه-برای-رانندگان-متخلف
رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید براینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه با جدیت اعمال می‌شود گفت: در قالب این طرح بیش از 33 هزار 600 برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شد.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد شبانه در استان زنجان که در چند روز گذشته نیز با جدیت بیشتر اعمال می‌شود اظهار کرد: مردم حتما مصوبه ستاد کرونا را جدی بگیرند تا اعمال جریمه قانون نشوند.

وی با اشاره به اینکه بعد از ساعت 21 خودرویی شخصی حق تردد در خیابان‌ها را ندارند تصریح کرد: اعمال جریمه‌ها توسط دوربین‌های راهور در سطح شهر و همچنین توسط گشت‌ها ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان بیان کرد: با توجه به اینکه تردد در خیابان‌ها افزایش یافته این طرح در این ایام با جدیت بیشتر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مردم کمتر به این طرح توجه دارند ادامه داد: به همین دلیل در این ایام میزان جریمه‌ها نیز به شدت افزایش یافته است.

مظفری با بیان اینکه برای افرادی که نسبت به طرح شبانه بی‌توجه باشد اعمال جریمه به میزان 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: روزانه به طور متوسط 350 مورد جریمه در غالب طرح ممنوعیت تردد شبانه)ساعت21 تا3 شب) در استان ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از افزایش تردد‌های شبانه مربوط به بازگشایی تالارها است اظهار داشت: تالارها بعد از ساعت 21 فعال هستند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان خاطر نشان کرد: 33 هزار و 667 مورد برگ جریمه از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه داخل شهری در استان زنجان صادر شده است.

وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم به خاطر جلوگیری از افزایش شیوع بیماری، مصوبات ابلاغی ستاد کرونا را جدی گرفته و رعایت کنند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر