logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۹۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

ارائه اسامی خبرنگاران واجد شرایط مسکن تا 10 روز آینده

ارائه-اسامی-خبرنگاران-واجد-شرایط-مسکن-تا-10-روز-آینده
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا 10 روز آینده اسامی خبرنگاران واجد شرایط از سوی اداره کل راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

 مسعود بیات منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر کار پالایش اسامی خبرنگاران ثبت‌نام کننده در طرح ملی اقدام مسکن ویژه خبرنگاران از سوی اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بادستور استاندار زنجان و عقیده خودم برای خبرنگاران فعال در استان زنجان طرح مسکن اجرایی می شود، افزود: لیستی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه شده است، تعداد بسیاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 130 تا 140 نفر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد که با تعداد افرادی که اداره کل راه و شهرسازی از خبرنگاران فعال و در صحنه احصا کرده بود تفاوت داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: در نظر داریم برای خبرنگاران فعال مسکن اختصاص یابد اگر چه متولی اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پس از پالایش خبرنگاران واجد شرایط مسکن دریافت می کنند.

بیات منش از پیش‌بینی پروژه مطلوبی برای استان زنجان برای خبرنگاران خبرداد و گفت: پشنهادات خبرنگاران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است اما ضوابط پنجگانه اداره کل راه و شهرسازی در این زمینه تعیین کننده است.

وی گفت: تا 10 روز آینده پالایش اسامی خبرنگاران به اتمام می‌رسد و با معرفی افراد واجد الشرایط پروژه اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر