logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۹۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

اعضای فعلی شوراها حق استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغات خود را ندارند

اعضای-فعلی-شوراها-حق-استفاده-از-امکانات-شهرداری-برای-تبلیغات-خود-را-ندارند
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: شوراهای فعلی حق ندارند از امکانات شهرداری و شورا برای تبلیغات خود استفاده کنند.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتخابات شوراهای شهر در استان زنجان اظهار کرد: اگر هر یک از نامزدها قبل از مراحل قانونی بخواهد فعالیت‌هایی که جنبه تبلیغاتی داشته باشد انجام دهند، پیگرد قانونی دارد.

وی تصریح کرد: این موضوع نیز به شوراهای فعلی ابلاغ شده که هیچ کدام حق ندارند از امکانات شهرداری برای تبلیغات خود استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در استان زنجان 21 شهر وجود دارد و انتخابات در این شهرها برگزار خواهد شد عنوان کرد: در اکثر شهر‌ها تعداد شوراها پنچ نفره است.

وی با بیان اینکه تا برگزاری انتخابات اگر اصلاحاتی در قانون شوراها اتفاق بیفتد اعمال خواهد شد افزود: اگر هم اصلاحاتی انجام نشود براساس قانونی که در سال 96 اصلاح شده اقدام می‌شود یعنی بر این اساس 113 نفر در سطح استان زنجان به عنوان اعضای شورا انتخاب خواهند شد.

محمودی ابراز کرد: بعد از اینکه اعضای شوراها مشخص شد فعالیت ما یعنی نظارت بر روند اقدامات شوراها و شهرداریها در سطح استان آغاز می‌شود.

وی در مورد مطرح شدن دستگیری اعضای شورای شهر قیدار افزود: در قیدار 3 نفر از اعضای شورای شهر بازداشت بازداشت.

محمودی در خصوص تعیین تکلیف پرونده شورا و شهرداری زنجان عنوان کرد: پرونده در حال رسیدگی در دادگاه بوده که اخبار جدید در این خصوص باید از طریق مراجع قضایی اعلام شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر