logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۹۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

نیاز بازار زنجان به مرغ گرم تامین شده است

نیاز-بازار-زنجان-به-مرغ-گرم-تامین-شده-است
معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به روند توزیع مرغ در بازار زنجان گفت: روزانه 50 تا 90 تن مرغ در بازار استان زنجان توزیع می‌شود.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود مرغ در بازار زنجان و روند توزیع آن اظهار کرد: مرغ به اندازه کافی در استان زنجان وجود دارد و مشکلی هم در این باره در زنجان نداریم.

وی با اشاره به اینکه روزانه مرغ به اندازه نیاز بازار توزیع می‌شود تصریح کرد: توزیع مرغ هر روز بین 50 تا 90 تن در سطح استان انجام می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه تا به امروز کنترل در بازار مرغ اتفاق افتاده است بیان کرد: در قیمت‌ مرغ نیز مشکلی وجود ندارد و قیمت مصوب در بازار به صورت کامل رعایت می‌شود و نظارت بر بازار نیز روزانه اتفاق می افتد.

وی در خصوص جوجه ریزی مرغداریها نیز خاطرنشان کرد: جوجه‌ریزی به اندازه کافی توسط مرغداران اتفاق اتفاده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

آبی‌پور با بیان اینکه برخی از استان‌های همجوار قیمت‌ها را رعایت نمی‌کنند افزود: این موضوع ارتباطی با استان زنجان ندارد و ما در استان به اندازه کافی تولید مرغ داریم و هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت مرغ در استان زنجان اتخاذ نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان زنجان دلیلی برای حساسیت در بازار مرغ هم وجود ندارد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان در مورد مطرح شدن تعطیلی اصناف در استان زنجان عنوان کرد: این موضوع با تصمیم ستاد کرونا استان اتفاق می‌افتد و تا به امروز هیچ مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی در استان زنجان اعلام نشده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر