logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۹۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

شرایط استخدام کارکنان شهرداری‌ها مشخص شد

شرایط-استخدام-کارکنان-شهرداری‌ها-مشخص-شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند تا کارکنان شهرداری‌ها به جز شهرداری تهران براساس آیین نامه تدوین شده توسط وزارت کشور استخدام شوند.

به گزارش موج رسا; نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با الحاق یک بند به تبصره ۱۲ این ماده واحده موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، مقررات استخدامی کارکنان شهرداری‌ها، موسسات، سازمان و شرکت‌های وابسته به آن (به جز شهرداری تهران) به موجب آیین نامه‌ای خواهد بود که به پیشنهاد وزارت کشور ظرف ۳ ماه تدوین و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

مجتبی یوسفی به عنوان ارائه دهنده این پیشنهاد، گفت: قوانین و مقررات پرداخت حقوق و قرارداد کارکنان شهرداری‌ها به ۴۰ سال قبل باز می‌گردد، در حال حاضر بین پرداخت افراد شرکتی و قراردادی در شهرداری‌ها حدود ۷ میلیون تومان اختلاف وجود دارد و باید این مشکل را حل کرد.

وی بیان کرد: شهرداری تهران آیین نامه خاص خود را دارد و قصد نداریم با این پیشنهاد آن را دچار اختلال کنیم اما شهرداری‌های عمدتاً مناطق محروم به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت بیمه کارکنان خود را ندارند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر