logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حماسه حضور/

درویش‌امیری: صندوقهای اخذ رای در مناطق دورافتاده و روستاها مستقر شده‌اند

درویش‌امیری:-صندوقهای-اخذ-رای-در-مناطق-دورافتاده-و-روستاها-مستقر-شده‌اند

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات در استان زنجان گفت: تمامی شعبات و صندوقهای اخذ رای در مناطق دورافتاده و روستاها مستقر شده‌اند.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات شوراها و استفاده از دستگاه های الکترونیکی اظهار کرد: برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها برای نخستین بار سه شهرستان زنجان دنبال می‌شود.

وی افزود: مردم و کاربران تجربه نخست خود را در برگزاری انتخابات الکترونیک تجربه می‌کنند اما این موضوع مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود نمی‌آورد.

استاندار زنجان با بیان اینکه خوشبختانه از نخستین ساعات اخذ رای مردم پای صندقهای رای آمدند، ابراز کرد: امیدواریم این روند تا پایان ساعات اخذ رای ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: از مردم می‌‌خواهیم تا رای خود  را به آخرین ساعات موکول نکنند چرا که گاهی با محدودیت قانونی مواجه می‌شویم و این سبب می‌شود مردم از رای دادن محروم شوند.

درویش‌امیری بیان کرد: مردم از احقاق حقی که قانون برای آنها در نظر گرفته استفاده کنند و خود را از این حق محروم نکنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا قبل از پایان ساعت اخذ رای آراد همه  مردم را دریافت کنیم، خاطرنشان کرد: مردم با مشارکت حداکثری آسایش، امنیت، اقتدار و عزت ملی را فراهم کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه شعبات و صندوقهای اخذ رای در مناطق دورافتاده و روستا مستقر شده‌اند، اظهار داشت: هیچ نقطه‌ای ما در استان زنجان نداریم که اکنون شعبه‌ای برای اخذ رای مردم مستقر نشده باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر