logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
حماسه حضور/فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

انتخابات با امنیت کامل برگزار شده است/ پلیس با کارناوال های تبلیغاتی پس از انتخابات برخورد قاطع می کند

انتخابات-با-امنیت-کامل-برگزار-شده-است-پلیس-با-کارناوال-های-تبلیغاتی-پس-از-انتخابات-برخورد-قاطع-می-کند

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در حال حاضر انتخابات با امنیت کامل برگزار شده است و تا کنون مشکلی در این راستا به وجود نیامده است.

به گزارش موج رسا; سرهنگ آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رای امروز مردم سالاری دینی و اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی است،خاطرنشان کرد: این حضور می تواند موجب امنیت پایدار شده و نظام اسلامی مصونیت داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان باید همه کاندیداها نتیجه را قبول کرده و به رقیب هم تبریک بگویند،بیان داشت: از طرفداران می خواهیم به قانون تمکین کرده و ثابت کنند که در نظام اسلامی دموکراسی و مردم سالاری دینی وجود دارد.

سرهنگ آزادی ادامه داد: در 38 سال گذشته 40 انتخابات در کشور برگزار شده است و امیدواریم امسال نیز با تهمیداتی که اندیشیده شده است،انتخابات با مشارکت حداکثری و سلامت کامل انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه از قبل آموزش های لازم انجام شده است، افزود: 4 هزار نفر از پرسنل در انتخابات امنیت را برقرار می کنند.

سرهنگ آزادی بیان داشت: جلوی شور و شوق مردم و طرفداران را نمی گیریم اما باید مر قانون از سوی طرفداران رعایت شود و جاهای که مجوز نداشته باشد، قطعا برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات نیز در جاهای تعیین شده باید جشن پیروزی برگزار شود، افزود: از حضور در خیابان و مجامع عمومی که برای مردم مزاحمت ایجاد می کند، برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم به مردم تعرض و مزاحمت شده و سد معبر در خیابان های شهر اتفاق بیفتد.

سرهنگ آزادی بیان داشت: ایام تبلیغات خوب و آرامی را پشت سرگذاشته ایم اما برخی ها قوانین و مقررات را رعایت نکردند.

وی ادامه داد: موارد تخلف جزئی بوده و درگیری های پیش آمده در حد درگیری فیزیکی نبوده و بیشتر زبانی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان یادآور شد: پلیس با کارناوال های تبلیغاتی پس از انتخابات نیز برخورد قاطع می کند.

سرهنگ آزادی افزود:12 هزار بنر غیر مجاز از سوی پلیس و عوامل دخیل در سطح شهر زنجان در طول تبلیغات کاندیداها جمع آوری شد.

وی با اشاره به ویژگی های فرد انقلابی، ادامه داد: انقلابی باید در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به تولید بها دهد.

این مسئول گفت: فرد انقلابی باید نگاهش به داخل کشور بوده و به دست بیگانگان نباشد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به استکبار جهانی راهی نیست که امام خمینی (ره) در نظر داشت و امام به آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هیچ گاه اعتماد نداشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه فرد انقلابی باید به اقتصاد درون زایی توجه داشته و به فکر حل مشکلات باشد،افزود: فرد انقلابی  باید ساده زیست باشد چرا که اگر اشرافی گری در بین دولتی ها نفوذ یابد نمی تواند به فکر مستضعفین باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر