logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقشار ضعیف جامعه در فشار اقتصادی هستند/ کمک به نیازمندان فراموش نشود

اقشار-ضعیف-جامعه-در-فشار-اقتصادی-هستند-کمک-به-نیازمندان-فراموش-نشود-
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: اقشار ضعیف جامعه در فشار اقتصادی هستند.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه سهر زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در این ماه جان خود را در دفاع مقدس نثار انقلاب و اسلام کردند، اطهار کرد: امسال سالروز شهادت حضرت زینب(س) نیز در این ماه قرار گرفته است.

 وی با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) ابراز کرد: همه ما مدیون شهادت و شهامت حضرت زینب کبری(س) در تبیین قبله عاشورا و قیام عاشورا برای جهانیان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته نیکوکاری عنوان کرد: اقشار پایین جامعه در فشار اقتصادی قرار دارند و از طرفی به خاطر شیوع کرونا برخی کار خود را از دست دادند که نیاز است در ایام پایانی سال کمک حال این افراد باشیم.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای مواسات است، خاطرنشان کردند، افزود: کسانی که به نیازمندان دسترسی ندارند، کمک های خود را به کمیته امداد بدهند تا به دست نیازمندان برسد.

آیت اله خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همگانی بودن مواسات و کمک مومنانه ادامه داد: افرادی که توانایی گرفتن دست نیازمندان را دارند باید به شکرانه بازوی توانای خود این کار را انجام دهند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه را مشخص کرده و الگو است، گفت: ایشان نقشه راهبردی را در خصوص پیمان شکنان مشخص کرده اند.

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم اگر دشمن عهدشکنی کرد مجاز به عهدشکنی هستیم، اطهار کرد: آمریکای جنایتکار به عهد خود عمل نکرده که ما نیز در مقابل این اقدام مرحله به مرحله باید از تعهدات خود برگردیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به زیاده خواهی ها و اظهارات طرف های غربی افزود: غربی ها بدانند که مستکبرانه حرف زدن آنها باعث می شود که مورد نفرت مردم ایران قرار گیرند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر