logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۹۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

کنگره 3535 شهید استان زنجان در موعد مقرر برگزار می‌شود

کنگره-3535-شهید-استان-زنجان-در-موعد-مقرر-برگزار-می‌شود
استاندار زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کنگره 3535 شهید استان زنجان در موعد مقرر برگزار می‌شود.

فتح‌الله حقیقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: کمیته‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان از چند ماه گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در حال انجام وظایف خود هستند.

وی با اشاره به آغاز به کار دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان زنجان، بیان داشت: برای انسجام در فعالیت های کنگره فعالیت دبیرخانه دایمی است.

این مسئول بیان داشت: تاکنون فعالیت‌های مربوط به کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام شده و این کنگره در موعد مقرر برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سه استان کشور کنگره را برگزار کرده و تجاربی از برگزاری این نوع کنگره‌ها دارم، خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه استان زنجان نیز تجربه‌های خوبی در این زمینه دارند.

حقیقی از جمع‌آوری اطلاعات و تجارب کنگره‌های برگزار شده در کشور خبرداد و گفت: این تجارب تحلیل و نواقص حذف و قرار است با قوت بیشتری نسبت به کنگره‌های سایر استان‌ها، این کنگره در زنجان برگزار شود.

وی یادآور شد: مشکلات احتمالی کنگره‌های برگزار شده رفع و برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان انجام می‌شود تا در وقت تعیین شده این کنگره برگزار شود.

این مسئول اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های محرومیت‌زدائی را یکی از کارها و بخش‌های کنگره شهدای استان عنوان کرد و گفت: در بخش‌های مختلف تلاش می‌شود این کنگره به نحو مطلوبی برگزار شود.

استاندار زنجان از ورود خود به موضوع احداث باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم تا در این زمینه به نتایج مطلوب برسیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر