logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۹۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

هیچ نگرانی در خصوص تامین کالاهای استراتژیک در استان زنجان نداریم

هیچ-نگرانی-در-خصوص-تامین-کالاهای-استراتژیک-در-استان-زنجان-نداریم
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه کمبودی از لحاظ کالاهای استراتژیک در استان زنجان نداریم گفت: تدابیر لازم در خصوص توزیع روغن مایع در استان زنجان انجام شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت‌ها در استان زنجان آغاز شده است اظهار کرد: به دلیل مصرف بالا کالاهای اساسی حساسیت‌ها به نظارت‌ها افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: بازرسان صنعت و معدن، اتاق اصناف و حدود 50 نفر در قالب بازرس یار با بازرسان سازمان صمت همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: برای نظارت بر کالاهای اساسی گروه‌های خاصی تشکیل شده است و به جد بازار را رصد می‌کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی در زمینه جذب نیروهای بازرسی و تقویت این حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم.

فغفوری گفت: با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای داوطلبین کارت شناسایی صادر شد.

وی با تاکید براینکه فرمانداری‌ها نیز وارد بازرسی شدند ادامه داد: تمام تلاش ما این است که جلو گرانفروشی‌ها را بگیریم و در این راستا نیز اهتمام خود را بکار بستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در حوزه کالاهای اساسی نیز کمبودی در استان زنجان نداریم بیان کرد: کمبودی در سطح شهرستان‌ها نیز نداریم و اگر در جایی کمبود احساس شود نسبت به تامین آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار تن مواد اولیه روغن نباتی به کارخانه روغن نباتی جهان تزریق شد که این موضوع باعث افزایش تولید در این کارخانه می‌شود ادامه داد: در آینده توزیع با حجم بالایی در استان خواهیم داشت و با این اقدام هیچ گونه کمبودی در استان نخواهیم داشت.

فغفوری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تدابیر انجام شده و کمک مردم در اطلاع رسانی به سامانه 124 جلوی تخلفاتی را بتوانیم بگیریم تا در ایام پایانی سال روزهای آرام و بدون دغدغه برای مصرف کنندگان باشد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر