logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۹۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان:

برای ارائه لیست در انتخابات شوراها بعد از ثبت نام داوطلبین تصمیم‌گیری می‌شود

برای-ارائه-لیست-در-انتخابات-شوراها-بعد-از-ثبت-نام-داوطلبین-تصمیم‌گیری-می‌شود
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: شورای ائتلاف در زنجان لیستی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه نکرده است.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: شورای ائتلاف استان زنجان هنوز لیستی برای ارائه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان ندارد.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام افراد نسبت به بررسی سوابق افراد اقدام و در صورت نیاز لیست ارائه می‌شود، افزود: هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری نشده است.

این مسئول بیان داشت: شورای ائتلاف هنوز به صورت مصداقی به افراد ورود نداشته است و در صورت مصلحت پس از ثبت‌نام کاندیداها لیستی ارائه می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان در خصوص برنامه‌های شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: در کشور موضوع پیگیری و رایزنی‌های لازم انجام می‌شود.

اسماعیلی بیان داشت: شورای ائتلاف در کشور نیز به دنبال  گزینه مناسب در این زمینه است اما هنوز این موضوع قطعی و اجماعی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه بعید می‌دانم شورای ائتلاف در اسفند ماه گزینه خود را برای ریاست جمهوری معرفی کند، یادآدور شد: در سال آینده این شورا به اجماع در زمینه معرفی گزینه اقدام می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر