logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۹۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر زنجان به زلزله زدگان سی سختی

ارسال-نخستین-محموله-امدادی-هلال-احمر-زنجان-به-زلزله-زدگان-سی-سختی
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به هموطنان زلزله زده در شهرستان سی سخت ارسال شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، علی طاهری افزود: حمایت از سلامت انسان ‌ها و كاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود.

وی تاکید کرد: محموله امدادی رسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی سخت با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اين محموله شامل 2 و نیم تن حبوبات و 800 بسته موادغذایی 72 ساعته برای هموطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی سخت است.

طاهری اظهار داشت: ارسال کمک های امدادی به این هموطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز کهکیلویه و بویر احمد برای کمک های امدادی به هوطنان زلزله زده در سی سخت آمادگی کامل دارد.

گفتنی است، زلزله ای به بزرگی ۵.۶ در عمق ١٠ کیلومتری زمین ساعت ٢٢:٠۵ دقیقه چهارشنبه ٢٩ بهمن ماه در مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، در محدوده شهرستان سی‌سخت را لرزاند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر