logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۹۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مردم و خیرین برای برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان پای کار باشند/ باید بهترین کنگره شهدا را برگزار کنیم

مردم-و-خیرین-برای-برگزاری-کنگره-3535-شهید-زنجان-پای-کار-باشند-باید-بهترین-کنگره-شهدا-را-برگزار-کنیم
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: باید برگزاری کنگره به مردم انتقال داده شود تا مردم و خیرین همچون همیشه پای کار آمده و دست اندرکاران را یاری کنند.

آیت‌الله علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام می‌شود اما ما توقع بالایی برای برگزاری هر چه مطلوبتر این کنگره داریم.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی باید این کنگره را به بهترین شکل برگزار کند، افزود: زنجان آخرین استان در زمینه برگزاری کنگره است که باید از تجربیات استان‌های مختلف در این زمینه استفاده شود.

امام جمعه زنجان بیان داشت: فعالیت کمیته‌های مختلف این کنگره‌ هنوز به صورت جدی نبوده و انتظار داریم برای برگزاری شایسته این کنگره همه کمیته‌ها فعالیت‌های خود را به نحو مطلوبتری انجام دهند چرا که خودشان هم معتقدند اقدامات انجام شده کافی نیست.

وی با اشاره به سفر مسئولان برگزاری کنگره به استان‌های مختلف برای تجربه‌‌گیری، گفت: از این تجارب برای برگزاری شایسته کنگره 3535 شهید استان باید استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ابراز کرد: مشکلات مالی هنوز اجرای برنامه‌ریزی مطلوب را نداده است که باید در این زمینه از کمک‌های مردمی استفاده شود چرا که هنوز از توان مردم برای برگزاری کنگره استفاده نشده است.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: باید برگزاری کنگره به مردم انتقال داده شود تا مردم و خیرین همچون همیشه پای کار آمده و دست اندرکاران را یاری کنند.

وی برضرورت کمک‌گیری از ارواح طیبه شهدا برای برگزاری این کنگره تاکید کرد و گفت: برای برگزاری این کنگره نیازمند مساعدت از شهدا هستیم.

امام جمعه زنجان در خصوص افتتاح باغ موزه دفاع مقدس نیز اظهار کرد: نبود توان مالی کافی موجب شده تا پیشرفت این باغ موزه به کندی باشد که ضروری است برای افتتاح فاز نخست آن همزمان با برگزاری کنگره از ظرفیت مردم و خیرین استفاده شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر