logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۹۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

دفترچه‌های درمانی در زنجان حذف می‌شود/ راه اندازی نسخه الکترونیک در مراکز درمانی

دفترچه‌های-درمانی-در-زنجان-حذف-می‌شود-راه-اندازی-نسخه-الکترونیک-در-مراکز-درمانی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به راه اندازی نسخه الکترونیک در مراکز درمانی گفت: با اجرای این طرح دفترچه‌های درمانی در زنجان حذف می‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد حذف دفترچه‌های درمانی در استان زنجان اظهار کرد: جهش و پیشرفتی خوبی در ارائه خدمات درمانی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه این اقدام خوبی در حوزه درمان است تصریح کرد: این طرح از یکم اسفند ماه در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی نسخه‌های الکترونیک تولید دفترچه درمانی جدیدی در استان زنجان متوقف می‌شود ابراز کرد: مردم می‌توانند از دفترچه‌های قبلی خود تا آخرین برگه استفاده کنند تا این طرح در استان عملیاتی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده تا نسخه‌ها در همه مراکز درمانی به صورت الکترونیکی ارائه شود عنوان کرد: در حال نیز در برخی مراکز درمانی نسخه الکترونیک راه اندازی شده است.

وی با تاکید براینکه این طرح ۱۰۰ درصد در استان زنجان اجرا می‌شود بیان کرد: این موضوع نشان می دهد پیشرفت بسیار خوبی در حوزه خدمات درمانی ایجاد شده است.

محمدی افزود: اگر نسخه الکترونیک در مراکز درمانی راه اندازی شود نیازی به ارائه دفترچه در مراکز رادیولوژی، داروخانه،آزمایشگاه‌ها و غیره وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اگر به هر دلیلی ارائه نسخه الکترونیک فراهم نبود به دلیل قطعی اینترنت و مناطق دور افتاده ای که امکان صدور نسخه الکترونیک وجود ندارد مردم می توانند از دفترچه موجود خود استفاده کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: باز هم اگر  امکان آن نیز نبود مردم می توانند از نسخه دو برگی پزشکان استفاده کنند که این نسخه به منزله دفترچه محسوب می شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر