logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۹۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای آموزش و پرورش زنجان:

۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری زنجان احداث می‌شود

۶۳-مدرسه-در-شهرک‌های-اقماری-زنجان-احداث-می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری زنجان احداث می‌شود.

به گزارش موج رسا; حسن مظفری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهارداشت: ۲ هزار و ۴۸۵  دانش‌ آموز در استان زنجان تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ شورای آموزش و پرورش در استان زنجان، افزود:  ۱۸۶ نفر عضو شورای آموزش و پرورش استان زنجان هستند.

این مسئول بیان داشت: شورای آموزش و پرورش استان زنجان ۵۲۰ مصوبه تاکنون داشته است که۸۶ درصد مصوبات اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از ارتقای رتبه آموزش و پرورش استان زنجان از ۲۴ به ۱۶ خبرداد و گفت: ۶۳ مدرسه در شهرک‌های اقماری استان زنجان احداث می‌شود که کلنگ احداث ۱۶ مدرسه امروز در زنجان به زمین زده شد.

مظفری از توزیع ۴ هزار تبلت و گوشی در استان زنجان در بین دانش‌آموزان خبرداد و بیان داشت: در راستای تامین مسکن فرهنگیان، بهترین نقطه شهر برای احداث واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: اولین آیات بر پیامبر گرامی اسلام در شبه جزیره عرب در خصوص تعلیم و تعلم و مبارزه با جهل و نادانی نازل شد که هیچ عذری برای ما باقی نمی‌ماند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ادامه داد: امروز هیچ عذری در کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست و برای رشد و بالندگی این مجموعه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:"بزرگترین مولفه برای قدرت یک کشور علم است" و حضرت امیرالمومنین(ع) فرمود: "العلم السلطان" که باید قدردان آن بود.

امام جمعه زنجان یادآورشد: در شرایط کرونایی آموزش و پرورش خیلی زود خود را با این شرایط وفق داد و برخی معلمان در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور استان زنجان جهاد کردند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر