logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۹۷۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

ارتقای سطح آگاهی مردم، کلید حل مشکلات بازار سرمایه است

ارتقای-سطح-آگاهی-مردم،-کلید-حل-مشکلات-بازار-سرمایه-است
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارتقای سطح آگاهی و بالا بردن بینش مردم، کلید حل تمام مسائل و مشکلات بورس و بازار سرمایه است.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به علاقه‌مندی اکثر مردم برای ورود به بازار سرمایه در سال جاری اظهار داشت: تا زمانی که مردم را از لحاظ اطلاعات، آگاهی و سواد بورسی نتوانیم آموزش دهیم با مشکل مواجه خواهیم شد و به همین دلیل، آموزش از اولویت‌های اصلی بورس منطقه زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آگاهی و بالا بردن بینش مردم، کلید حل تمام مسائل و مشکلات بورس و بازار سرمایه است.

نجفی با بیان اینکه علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های آموزشی بورس منطقه زنجان به صورت وبینار (مجازی) فعال است، گفت: این وبینار طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان اظهار داشت: خوشبختانه امروز دسترسی به اینترنت در تمام نقاط استان ممکن بوده و بهانه‌ای برای عدم دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از مردم استان تقاضا داریم از بستر فراهم‌شده بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: استفاده از این کلاس‌های آموزشی رایگان قطعاً به بیش از 50 درصد ابهامات و سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.

نجفی با بیان اینکه از علاقه‌مندان به بورس انتظار می‌رود که در این کلاس‌ها شرکت کنند، افزود: به تمام دستگاه‌ها، ادارات و شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی نیز اطلاع‌رسانی شده که بورس منطقه زنجان این آمادگی را دارد تا هر زمانی که آن‌ها اعلام کنند، اموزش را برای ابواب جمعی ان‌ها ارائه دهد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه گفته می‌شود زنجانی‌ها 25 درصد بازار سرمایه کشور را در اختیار دارند که این امر صحیح نیست، تصریح کرد: از جمعیت 80 میلیون نفری کشور، یک میلیون و 100 هزار نفر در زنجان هستند پس چگونه می‌توانند 25 درصد بازار سرمایه را در اختیار داشته باشند؟ این آمار، صحیح نیست.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر