logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۹۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر آموزش و پرورش:

احداث مدرسه هوشمندانه‌ترین انتخاب خیرین است/ شهید سلیمانی الگوی بارز پارسایی و شجاعت

احداث-مدرسه-هوشمندانه‌ترین-انتخاب-خیرین-است-شهید-سلیمانی-الگوی-بارز-پارسایی-و-شجاعت
وزیر آموزش و پرورش گفت: احداث مدرسه هوشمندانه‌ترین انتخاب خیرین است که در پیشرفت و توسعه کشور تاثیرگذار است.

به گزارش موج رسا; محسن حاجی میرزایی امروز در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارداشت: مدرسه درخشان ترین نقطه در تحولات آینده جامعه محسوب می‌شود که در تربیت نسل‌های آینده نقش آفرینی می‌کند.

وی محصول مدرسه را انسان و برترین موجود هستی به عنوان پایدارترین و پرفروغترین محصول عنوان کرد و افزود: احداث مدرسه هوشمندانه‌ترین انتخاب خیرین است که در پیشرفت و توسعه کشور تاثیرگذار است.  این مسئول با بیان اینکه تجلیات توسعه از مدرسه ریشه می‌گیرد، افزود:مهندسان، علما، دانشمندان بزرگ از مدرسه آغاز کرده و بهترین دوران زندگی خود را در مدرسه سپری کرده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: مدرسه در زمان و کارکرد مناسب با دانش‌آموزان پیوند ایجاد می‌کند و اولیا می‌دانند که مدارس بهترین مکان برای تربیت دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه مدرسه در اصلاح اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کند، ادامه داد: مجتمع‌های آموزشی به عنوان ظرفیت پرورشی و ارتقای توانمندی دانش‌آموزان است که به نقطه درخشان در شهر تبدیل می‌شوند. 

وی نامگذاری مجتمع‌های آموزشی به نام سردار شهید سلیمانی را معرفی الگو برای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: در فرهنگ دینی ما الگوها نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارند.

این مسئول گفت: شهدایی همچون شهید سلیمانی الگوهای بارزی در زمینه پارسایی، خدا ترسی، شجاعت، دلیری و فداکاری محسوب می‌شوند که باید نام و یاد آنها همیشه ماندگار شود.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر