logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۹۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

عملیات احداث 16 مدرسه در استان زنجان آغاز می‌شود

عملیات-احداث-16-مدرسه-در-استان-زنجان-آغاز-می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش، عملیات اجرایی برای احداث 16 مدرسه در استان زنجان آغاز می‌شود.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به سفر محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به استان زنجان، اظهار داشت: فردا وزیر آموزش و پرورش به استان زنجان سفر می‌‎کند.

وی یادآور شد: گفت‌و‌گو با مدیران آموزش و پرورش استان و  گفت‌و‌گو با تعدادی از دبیران مناطق از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در زنجان محسوب می‌شود.

این مسئول از افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش خبرداد و گفت: این مجتمع آموزشی به نام سردار سلیمانی با 42 کلاس افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آغاز عملیات احداث 16 باب مدرسه در استان زنجان برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان، گفت: این مدارس با مشارکت خیرین، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت‌ها و کارخانجات استان احداث می‌شود.

مظفری گفت: شرکت در شورای آموزش و پرورش استان زنجان و ملاقات با آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر