logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

20 و 21 تیرماه جشنواره فیلم ارزش در زنجان برگزار می شود

20-و-21-تیرماه-جشنواره-فیلم-ارزش-در-زنجان-برگزار-می-شود

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 20 و 21 تیرماه سال جاری جشنواره فیلم ارزش در فرهنگسرای امام خمینی (ره)زنجان برگزار می شود.

معراج کرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان زنجان دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش را برگزار می کند.

وی افزود:این جشنواره برآن است تا با تکیه بر پشتوانه خلاقیت جوانان هنرمند و متعهد استان زنجان زمینه را برای اشاعه و ترویج ارزش ها و مفاهیم دینی و ملی را فراهم آورد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین با ارج نهادن به خلاقیت ها و استعداد های جوان،راه توسعه و گسترش هنرهای تصویری را در سطح جامعه هموار کند.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه خانواده: خانواده پایدار، سبک زندگی از محورهای این جشنواره است،افزود: جامعه در بخش های حقوق شهروندی، آب ومحیط زیست، اقتصاد مقاومتی از دیگر محورهای این همایش محسوب می شود.

کرمی بیان داشت: آموزه های معنوی در بخش های نماز و معنویت، امربه معروف ونهی از منکر، ایثار وشهادت، قرآن وعترت از دیگر بخش های این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند در بخش در قالب بخش فیلم داستانی مستند پویا نمایی و بخش عکس شرکت کنند، افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست هر یک از آثار خود را جداگانه بر روی یک DVD به انضمام دو قطعه عکس از صحنه و پشت صحنه فیلم و عکس کارگردان اثر را بر روی CD ارسال کنند.

این مسئول بیان داشت:  تمامی آثار داستانی، مستند، پویانمایی، تولید شده سال44 به بعد، منوط به عدم پذیرش در بخش مسابقه در ادوار گذشته در این جشنواره شرکت داده می شود.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: فیلم هایی که دارای تهیه کننده حقیقی یا حقوقی غیر از کارگردان هستند باید به همراه اثرخود، نامه تائیدیه صاحب اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کرمی افزود: شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه ای از سراسر استان زنجان در این جشنواره آزاد است.

وی خاطرنشان کرد: جوایز بخش فیلم در هریک از بخش های داستانی،مستند وپویا نمایی اهدا می شود.

این مسئول آخرین مهلت ارسال آثار  به این جشنواره را 11 خرداد ماه اعلام کرد و افزود: این جشنواره20 و 21 تیرماه برگزار می شود.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  از اکران فیلم های منتخب و اختتامیه این جشنواره در22 تیرماه خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره زنجان واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره)-طبقه سوم-انجمن سینمای جوانان استان زنجان ارسال کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر