logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۹۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خبرداد

آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه در استان زنجان

آغاز-ثبت‌نام-حوزه‌های-علمیه-در-استان-زنجان
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان زنجان از 25 بهمن آغاز شده و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد.

زینب صالحی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطح دو، سه و چهار از 25 بهمن آغاز شده است و در استان زنجان نیز در سطوح دو و سه پذیرش انجام می‌شود.

وی افزود: در مقطع سطح دو دارندگان مدارک دیپلم در همه رشته‌های تحصیلی فنی، نظری، کار و دانش با حداقل معدل 12 و دانش‌آموزان سال آخر که تا آخر شهریور ماه سال آینده فارغ‌‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کنند.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، ابراز کرد: همه مدارس استان پذیرش دارند و با توجه به ظرفیت‌های موجود با رشد داوطلب مواجه هستیم.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان از رشد 6 درصدی طلاب حوزه‌های علمیه استان زنجان نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: ظرفیت مدارس هر ساله تکمیل می‌شود.

صالحی بیان داشت: ثبت‌نام به صورت مجازی و از طریق سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مقدور است و داوطلبان در صورت داشتن سئوال می‌توانند به حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

وی با اشاره به تحصیل یک هزار و 100 طلبه در حوزه‌های علمیه استان زنجان، گفت: در حال حاضر همه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت مجازی انجام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر