logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

سوال از وزیر نیرو به صحن علنی ارجاع می شود

سوال-از-وزیر-نیرو-به-صحن-علنی-ارجاع-می-شود
نماینده مردم سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکتشاف معدن مس سیستان و بلوچستان مراحل پایانی خود را طی می کند گفت: منتظریم تا گواهی کشف از سوی وزارت صمت صادر شود.

به گزارش موج رسا; «محمد سرگزی»، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه اکتشاف معدن مس سیستان و بلوچستان مراحل پایانی خود را طی می کند گفت: منتظریم تا گواهی کشف از سوی وزارت صمت صادر شود.

وی با بیان اینکه بعد از صدور گواهی کشف تا پایان سال مزایده برای سرمایه گذاری در این حوزه را دنبال و اجرایی خواهیم کرد ادامه داد: یکی از وعده هایی که بعد از سفر رئیس مجلس و نمایندگان به سیستان و بلوچستان به مردم این منطقه داده شد بهره برداری از معدن مس بود که در حال اجرایی شدن است.

نماینده زابل و زهک با اشاره به اینکه مجلس در تلاش است تا معضل آب در سیستان و بلوچستان را حل کند تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بسیاری از بانک ها برای این مسئله پای کار هستند اما وزارت نیرو آنگونه که باید اراده حل معضل را ندارد.

سرگزی با اشاره به اینکه چندی پیش از وزیر نیرو درباره معضل آب سیستان سوال کردیم و به طور مشروط از توضیحات وی راضی شدیم تا در فرصت تعیین شده وعده های دولت عملی شود تاکید کرد: متاسفانه هیچ مقدماتی برای حل مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان سیستان توسط وزارت نیرو مهیا نشده است و سوال از وزیر نیرو به صحن ارجاع خواهد شد تا نمایندگان مجلس در صحن علنی در این باره تصمیم گیری کنند./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر