logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۹۶۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

آغاز طرح نظارت بر بازار در زنجان/ نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود

آغاز-طرح-نظارت-بر-بازار-در-زنجان-نمایشگاه‌های-بهاره-برگزار-نمی‌شود
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل بیماری کرونا نمایشگاه‌های بهاره در زنجان برگزار نمی‌شود گفت: نظارت بر بازار نیز از 15 بهمن ماه تشدید یافته است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نظارت بر بازار هر ساله از ابتدای اسفند ماه آغاز می‌شود اظهار کرد: امسال این طرح از 15 بهمن ماه آغاز شده و در حال حاضر در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح تا 15 فروردین ماه در استان زنجان ادامه دارد و بعد از آن نیز نظارت بر بازار به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: در این طرح نظارت بر کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد و علاوه بر آن نظارت بر مراکز پوشاک و خشکبار نیز افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل بیماری کرونا هیچ نمایشگاه بهاره‌ای در زنجان برگزار نخواهد شد ابراز کرد: خرید میوه پایانی سال نیز انجام شده و توزیع میوه شب عید در استان زنجان برنامه‌ریزی شده است.

مسلمی با اشاره به اینکه میوه‌های خریداری شده در سردخانه‌ها نگهداری خواهند شد افزود: بخشی از میوه‌ها خریداری شده و بخشی نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: از حدود 24 یا 25 بهمن ماه میوه‌های تنظیم بازار با قیمتی که توسط ستاد تنظیم بازار کشوری ابلاغ خواهد شد در بازار توزیع می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بازرسان فعال در استان زنجان 30 نفر هستند عنوان کرد: بسیج اصناف نیز در حوزه نظارت بازرسان سازمان صمت را همراهی خواهند کرد.

وی بیان کرد: نظارت‌ها در سطح شهرستانها نیز انجام می‌شود و تعداد تیم‌های بازرسی افزایش یافته و امسال نظارت‌ها به صورت ویژه خواهد بود.

مسلمی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه 124 در اختیار مردم است و مردم می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق این سامانه اعلام کنند و در صورت دریافت گزارش بلافاصله نسبت به بررسی موضوع اقدام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر