logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۹۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان:

سهمیه آرد نانوایی‌ها در استان زنجان واقعی می‌شود

سهمیه-آرد-نانوایی‌ها-در-استان-زنجان-واقعی-می‌شود
معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان با اشاره به اتمام طرح پایش نانوایی‌ها گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های در زنجان واقعی می‌شود.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اجرای طرح پایش وضعیت نانوایی‌ها در استان زنجان اظهار کرد: این طرح در استان زنجان به صورت کامل اجرا شده و همه واحدهای نانوایی نیازسنجی شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع بندی به منظور واقعی کردن سهمیه واحدهای نانوایی در هر شهرستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد ابراز کرد: تصمیم نهایی هر شهرستان در کارگروه استانی مطرح شده و بعد از آن نسبت به واقعی کردن سهمیه نانوایی‌ها اقدام می‌شود.

معاون بازرگانی اداره ‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: طرح واقعی شدن سهیمه نانوایی‌ها از ابتدای سال آینده در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی در مورد توزیع برنج تنظیم بازار در استان زنجان بیان کرد: توزیع برنج توسط سازمان صمت انجام شده و مباشران از طریق سازمان صمت معرفی می‌شوند.

رحمنی با تاکید براینکه تامین شکر و برنج برعهده اداره کل غله است افزود: شکر و برنج به اندازه کافی تامین شده و تا پایان امسال در بازار توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مباشرین شهرستانهای دیگر نیز از طریق سازمان صمت معرفی می‌شود.

لازم به ذکر است برای بهمن و اسفند ماه امسال حدود بیش از 700 تن شکر و بیش از 400 تن نیز برنج توزیع می‌شود و حدود 70 تا 80 درصد از محموله شکر در سطح استان زنجان توزیع شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر