logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۹۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

آغاز توزیع 6000 بسته معیشتی در استان زنجان

آغاز-توزیع-6000-بسته-معیشتی-در-استان-زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: توزیع 6 هزار بسته معیشتی به نیازمندان جامعه از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در قالب مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه 6 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است، ادامه دارد: این بسته‌ها در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش کمک مومنانه همچنین جهیزیه در استان توزیع می‌شود که قرار است تا پایان سال نیز 250 سری جهیزیه جدید در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 150 سری جهیزیه در استان زنجان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شده است، افزود: سپاه و بسیج همواره پای کار بوده و با اجرای طرح شهید سلیمانی، محرومیت زدائی و آبرسانی خدمات ارزشمندی را در استان زنجان ارائه کرده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: 235  پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده و در اختیار مناطق محروم استان قرار گرفت.

وی گفت: این پروژه‌‌ها در حوزه‌های آب محرومیت زدائی و اشتغال افتتاح شده است که دستاوردهای مطلوبی برای استان زنجان محسوب می‌‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر