logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۹۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بارقه امیدی برای خدمتگزاران نظام اسلامی است

حضور-پرشور-مردم-در-راهپیمایی-22-بهمن-بارقه-امیدی-برای-خدمتگزاران-نظام-اسلامی-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: شور و شوق و هیجان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بارقه امیدی برای خدمتگزاران نظام اسلامی بود و مردم مثل همیشه نمره عالی گرفتند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهارداشت: با وجود شرایط خاص تحمیل شده بر جمهوری اسلامی دست اندکاران و مسئولان استان زنجان در زمینه رونق تولید و اشتغال و تکمیل و احیای حلقه‌های مفقوده در حوزه‌های مختلف تلاش کرده‌اند.

وی افزود: دو سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری سپری شده اما اشتغالات روزمره باعث شده تا در خصوص این نقشه راه ریل‌گذاری نشده و به صورت جدی برنامه‌های چشمگیری دیره نمی‌شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: برای نوشتن برنامه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری وقت و تلاش بسیاری صرف شده است که انتظار بود این بیانیه روشن ریل‌گذاری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان یادآورشد: ضروری است در هفت بخش ریل‌گذاری علمی و عملی مطابق با ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها انجام و باید به گونه‌ای عمل کنیم اهداف دشمن در تحریم کارآیی نداشته باشد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد:شور و شوق و هیجان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بارقه امیدی برای خدمتگزاران نظام اسلامی بود و مردم مثل همیشه نمره عالی گرفتند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همانگونه که در سال‌های ۵۴ و ۵۵ برای پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه بودند و بستر پیروزی را فراهم کردند، افزود: در دوران جنگ نیز همین مردم در صحنه حاضر شدند و  دیروز هم نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: تنوع جشن انقلاب شادابی و نشاط در بین مردم را افزایش داد و با این حضور پرشور وظیفه کارگزاران نظام اسلامی سنگین‌تر شد.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: ۵ پروژه اقتصادی ویژه با اعتبار با ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار با اشتغالزایی یک هزار و ۷۰۰ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح پروژه فولاد البرز ناب آرش ظرفیت فرآوری سنگ آهن در زنجان به۳ میلیون تن رسید.

این مسئول گفت: شرکت سپهر پلاستیک در زمینه تامین بطری شوینده فعالیت می‌کند که ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را در استان انجام داده است.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به افتتاح بزرگترین تولیدکننده جین کشور در زنجان، خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی از تکنولوژی منحصر به فرد استفاده می‌کند.

آبی‌پور بیان داشت: شرکت جهان نیو در خصوص فرآوری سنگ آهن فعالیت می‌کند که تولید اسفنجی را در سال‌های آینده افتتاح می‌کند.

وی یادآور شد: اعتبار پروژه‌های جهش تولید استان 830 میلیارد تومان بود که از این رقم ۵۳ درصد انجام و ۳۸ درصد واحدها در حال انجام است.

این مسئول بیان داشت: امسال طی جلسات برگزار شده ۵۲ واحد برای پروژه‌های جهش تولید انتخاب شد که ۳۲ واحد قطعی انتخاب و مابقی به صورت اولویت دار انتخاب شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر