logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۹۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

قدرت دفاعی کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

قدرت-دفاعی-کشور-از-دستاوردهای-مهم-انقلاب-اسلامی-است
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قدرت دفاعی کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش مادی و معنوی تقسیم‌بندی می‌شود که دستاوردهای مادی آن در همه ابعاد قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی علیرغم تحریم، تحمیل هشت سال جنگ، توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان به دست آمده است، افزود: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف راه، زیرساخت، فنآوری و علمی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و این دستاوردها قابل مقایسه با 42 سال گذشته نیست.

این مسئول تربیت جوانان مومن انقلابی را یکی از مهمترین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدای بزرگی همچون حججی‌ها، سردار سلیمانی‌ها و فخری‌زاده برای تداوم حرکت انقلاب اسلامی تقدیم نظام شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ساخت قایق‌های تندرو از سوی سپاه، بیان داشت: ساخت چنین تجهیزاتی از دستاوردهای مهم کشور محسوب می‌شود.

طهماسبی یادآور شد: اگر چه ساخت موشک و تجهیزات نظامی مهم است اما مهم تربیت افرادی است که با این قایق‌ها به دل دشمن می‌زنند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز در اوج قله‌های علم قرار دارد و پزشکان کاربلد کشور مهمترین عمل‌های جراحی را در خارج انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: باید این دستاوردها به جوانان انتقال داده شود که در این زمینه وظیفه رسانه سنگین است.

این مسئول بسیج و سپاه را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز سپاه با تمام قوا در راستای محرومیت‌زدائی، اجرای طرح شهید سلیمانی و پروژه‌های عمرانی و آبرسانی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در حوزه کنترل بیماری کرونا در کشور، یادآور شد: امروز مدافعان سلامت در خط اول مبارزه با بیماری کرونا خدمات ارزشمندی را به جامعه ارائه می‌کنند که بسیج و سپاه نیز در کنار مدافعان سلامت در بحث پیشگیری و کنترل بیماری نقش بسزایی دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر