logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
29 اردیبهشت؛

110 خبرنگار زنجانی انتخابات را پوشش می دهند

110-خبرنگار-زنجانی-انتخابات-را-پوشش-می-دهند

سرپرست اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: 29 اردیبهشت؛110 خبرنگار زنجانی انتخابات را پوشش می دهند.

به گزارش موج رسا; ادریس سالاری، سرپرست اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان در جمع خبرنگاران با تبریک روز روابط عمومی ها اظهار داشت:اطلاع رسانی امروزه به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت اطلاع رسانی در دنیای امروز موجب شده است تا بدون رسانه امکان زندگی وجود نداشته باشد،تصریح کرد: در حال حاضر از دنیای انفجار اطلاعات هم عبور کرده و وارد دنیایی ناشناخته شده ایم. 

سرپرست اداره کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان با بیان اینکه در روز جمعه 29 اردیبهشت مردم بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رای حماسه می آفرینند،ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای حضور خبرنگاران استان برای پوشش اخبار انتخابات انجام شده است.

 

سالاری از حضور 110 خبرنگار زنجانی برای پوشش اخبار انتخابات در استان خبر داد و گفت: این خبرنگاران از خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاه های خبری و صدا و سیمای مرکز زنجان حضور خواهند داشت. 

وی با اشاره به اینکه 60 نفر از این خبرنگاران در ستاد انتخابات استان در استانداری حضور خواهند داشت،ادامه داد: مابقی در سطح استان و در کنار صندوق های اخذ رای حضور حماسی مردم را به تصویر می کشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر