logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۹۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

۵۶۰ شناور در حال ساخت در شناورسازی‌ها

۵۶۰-شناور-در-حال-ساخت-در-شناورسازی‌ها
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در حال حاضر ۱۲۰ فروند شناور در استان ساخته و آب اندازی شده است و اجرای ۵۶۰ پروژه نیز در شناورسازی‌ها در دست اقدام است‌.

به گزارش موج رسا; علی رضا محمدی کرجی‌ران در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره ثبت شناورها در بزرگترین بندر تجاری کشور و استان هرمزگان، اظهار داشت:‌ استان هرمزگان با بهره‌مندی از ۶۰ کارگاه و کارخانه فعال مهمترین کانون تعمیر و ساخت انواع شناورهای چوبی، فایبر گلاس، فلزی و آلومینیومی در کشور قلمداد می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: با وجود تحریم‌ها و شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا امسال از نظر تعداد صدور گواهینامه، مجوز ساخت و همچنین نوسازی ناوگان های تجاری، صیادی و تفریحی، اتفاقات مناسبی ‌رقم خورد.

وی ادامه داد: در اداره مرکزی ثبت شناورهای استان هرمزگان، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۶۱۰ گواهینامه برای شناورهای ناوگان‌های تجاری و صیادی صادر شده است که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به شناورهای ثبت و به آب اندازی شده جهت ورود به ناوگان تجاری، صیادی و تفریحی اشاره کرد و گفت: در سال جاری‌ ۲۰۸ فروند شناور به ناوگان‌ مذکور (تجاری، صیادی و تفریحی) الحاق شده که نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر