logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۹۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن در استان زنجان اعلام شد

مسیرهای-راهپیمایی-خودرویی-و-موتوری-22-بهمن-در-استان-زنجان-اعلام-شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری در مسیر تعیین شده در استان زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهارداشت: راهپیمایی 22 بهمن شهر زنجان از ساعت 9:30 از میدان جهاد - ورودی جاده قدیم تبریز-  در زنجان آغاز می‌‌شود.

 وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی مردم پایتخت شور و شعور حسینی تا میدان بسیج حد فاصل کمربندی شمالی که مزین به 22 بهمن است، ادامه دارد، افزود: راهپیمایی مردم زنجان به صورت خودرویی و موتوری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مردم ولایتمدار و همیشه پای کار انقلاب و خط مقدم درخواست داریم در راهپیمایی روز 22 بهمن با خودروهای تزئین و به صورت خانوادگی حضور یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: همه امکانات برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و مردمی آماده شده است.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه راهپیمایی عظیم 22 بهمن در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: مسیر راهپیمایی مردم ایجرود از مقابل سپاه ناحیه تا مقابل فرمانداری است.

وی گفت: مردم ولایتمدار شهرستان ماهنشان نیز از ساعت 10 صبح از سه راهی ینگجه تا میدان امام خمینی (ره) در این راهیپمایی شرکت کرده و مردم دندی نیز از ساعت 10 صبح از مقابل فروشگاه شرکت کالسمین تا میدان شهر راهپیمایی می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: مردم همیشه در صحنه ابهر نیز از ساعت 10 صبح از میدان شهید رجایی تا میدان انقلاب در این راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کرده و مردم خدابنده در همین ساعت از میدان شهدا تا میدان معلم در جشن انقلاب شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان طارم نیز از ساعت 10 صبح در روز یوم‌الله 22 بهمن از میدان حاج قاسم تا میدان امام خمینی (ره) جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: مردم شهید پرور شهرستان خرم‌دره نیز از ساعت 10 صبح از مجتمع ادارات به سمت چهار راه قائم و میدان امام حسین (ع) راهپیمایی کرده و در میدان آزادی – مزار شهدا – این راهپیمایی را به پایان می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم صائین‌قلعه نیز در راهپیمایی روز 22 بهمن از مصلی نماز جمعه تا حرم مطهر امامزاده یعقوب (ع)، همراه با آفرود و موتور کراس سواران حرفه ای در این راهپیمایی عظیم انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر