logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۹۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان:

آقای آذری جهرمی، ای کاش سری به روستاهای استان زنجان می زدید

آقای-آذری-جهرمی،-ای-کاش-سری-به-روستاهای-استان-زنجان-می-زدید
مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان خطاب به وزیر ارتباطات گفت: آیا به پدر و مادر روستایی که تا به حال، خود از اینترنت و گوشی و تجهیزات هوشمند استفاده نکرده این اطمینان را می‌دهید که برای فرزند دلبندش در فضای مجازی امروز که درست مانند شمشیر دولبه است، اتفاقی نیفتد؟

سمانه خان‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در پی سفر امروز وزیر ارتباطات به زنجان اظهار داشت: در ابتدا بسیار سپاسگزاریم از جناب آقای دکتر آذری‌جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات که به استان ما تشریف آوردند تا به حل مشکلات این حوزه بپردازند.

وی با بیان اینکه امید است اقدامات انجام‌گرفته، مستمر و ثمربخش باشد، خاطرنشان کرد: اما چند نکته‌ای است که به نظرمان بهتر است بیش از پیش به آن‌ها پرداخته شود.

خان‌احمدی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: آیا به نظرتان برای شروع پیگیری این مشکلات و انجام اقدامات مذکور، کمی دیر نشده است؟!

مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان اظهار داشت: قریب به یک سال است که از درگیری کشورمان با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد و دانش‌آموزان زیادی به علت نبود اینترنت مناسب و عدم دسترسی به گوشی‌های هوشمند از تحصیل بازمانده اند.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی مسئول یک سال محروم ماندن این دانش‌آموزان از آموزش است؟

خان‌احمدی خطاب به وزیر ارتباطات افزود: آقای وزیر! درست است که خیلی از روستاها و شهرستان‌های ما به اینترنت متصل‌اند اما آیا کیفیت اینترنت هم بالا بوده و می‌تواند استفاده از برنامه شاد را فراهم اورد؟

وی ادامه داد: آقای دکتر جهرمی! کاش در این سفر به روستاهای ما نیز سری می‌زدید و پای درد دل مردم می‌نشستید که آیا شرایط به اندازه آمار و ارقام ارائه‌شده، مطلوب است؟

مسئول معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا(س) زنجان خطاب به وزیر ارتباطات با بیان اینکه صرفاً دسترسی دانش‌آموزان به گوشی هوشمند و اینترنت، دغدغه امروز نیست، گفت: در شرایط پیش‌آمده که تمام دانش‌آموزان ناچار به استفاده از گوشی هوشمند و ورود به عرصه مجازی هستند چه اقدامات مشترکی با وزارت آموزش و پرورش در جهت ارتقای سواد رسانه‌ای آن‌ها انجام شده است؟

وی افزود: آیا شما به پدر و مادر روستایی که تا به حال، خود از اینترنت و گوشی و تجهیزات هوشمند استفاده نکرده این اطمینان را می‌دهید که برای فرزند دلبندش در فضای مجازی امروز که درست مانند شمشیر دولبه است، اتفاقی نیفتد؟//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر