logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

فضای همدلی برای برگزاری انتخابات در زنجان حاکم است/توزیع بیش از یک میلیون تعرفه در استان زنجان

فضای-همدلی-برای-برگزاری-انتخابات-در-زنجان-حاکم-است-توزیع-بیش-از-یک-میلیون-تعرفه-در-استان-زنجان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در حال حاضر فضای همدلی و همبستگی برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در زنجان حاکم است.

به گزارش موج رسا; بهروز مهدوی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت:تهمیدات مقدمات برای برگزاری انتخابات از شش ماه گذشته آغاز شده و عوامل اجرایی فرمانداری ها و بخشداری ها در این زمینه آموزش لازم را اخذ کرده اند.

وی با اشاره به آموزش 10 هزار نفر در سطح استان برای برگزاری انتخابات، گفت: در شهرهای زنجان، ابهر و خرم دره نیز انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه در هر شعبه 5 تا 7 نفر حضور دارند، تصریح کرد: بیش از یک میلیون تعرفه در استان چاپ شده و صندوق ها و امکانات خودروی نیز تدارک دیده شده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: همکاری هئیت های نظارت شوراها و ریاست جمهوری وجود دارد و فضای همدلی فراهم است و شاهد انتخاباتی قانونمند با مشارکت حداکثری باشیم.

وی با بیان اینکه در قانون عکس سال جاری مدنظر بوده است، افزود: به کاندیداها توصیه شده است که دین ما این موضوع را قبول نمی کند که تخلفات به قانونگذار ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز آخرین روز تغییرات شناسنامه ای در استان زنجان است، افزود: در روز انتخابات نیز ثبت احوال آمادگی دارد تا با رفع مشکل، شناسنامه صادر کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خاطرنشان کرد: سیستم به گونه ای تعریف شده است که افراد نمی توانند با دریافت شناسنامه المثنی دوبار در انتخابات شرکت کند.

مهدوی بر ضرورت زمینه حضور حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: راه مشارکت در انتخابات ارائه برنامه و انجام امور است.

وی بیان داشت: نباید اقدامات دولت در آستانه دولت به معنای تبلیغ تعریف شود، دولت باید تا پایان کار فعالیت های خود را انجام دهد.

این مسئول بر ضرورت جلوگیری رسانه ها از سیاه نمایی تاکید کرد و گفت: استان زنجان به اندازه کافی جمعیت دارد و نیازی به حضور از سایر استان ها نیست.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر