logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۹۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

روحانی چگونه به اصلاح‌طلبان رو دست زد؟

روحانی-چگونه-به-اصلاح‌طلبان-رو-دست-زد؟
سخنگوی حزب اعتماد ملی: جناب آقای روحانی به مردم و اصلاح‌طلبان رودست زد. هیچ‌گونه پاسخگویی به حامیانش نداشت.

به گزارش موج رسا; اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی در اعلام برائت هر روزه اصلاح‌طلبان از عملکرد دولت روحانی گفت: امروز شاهد این هستیم آقای واعظی ادعا می‌کند که آقای روحانی را او رئیس‌جمهور کرده است. ناجوانمردانه به اصلاح‌طلبان می‌تازد و روشن است که چه مقاصدی دارند و به‌جای اینکه آقای روحانی با نهادی که او را به قدرت رساند هماهنگی کند، این هماهنگی را با جاهای دیگری و در سطح پایین‌تر انجام داد.

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان در ادامه با انتقاد از شکل رابطه اصلاح‌طلبان با دولت گفت: رئیس دفتر روحانی، شخص آقای واعظی بسیار بانفوذ بودند و بسیاری از انتصابات و ترکیب کابینه را مشخص کرد. آقای روحانی هم با گماردن چنین شخصی که در حقیقت توهین آشکار به جامعه رأی‌دهندگان اصلاح‌طلب کرد، پاسخ درستی نداد و شرافتمندانه این بود که اول ایشان را به دلیل اعتقاد نداشتن به رأی مردم عزل می‌کرد.

گرامی مقدم ادامه داد: جناب آقای روحانی به مردم و اصلاح‌طلبان رودست زد. هیچ‌گونه پاسخگویی به حامیانش نداشت بنابراین برای جلوگیری از این روند به نظر می‌رسد در جبهه اصولگرایان به دنبال طراحی یک مکانیزمی برای پاسخگو کردن نامزد خود هستند و در این طرف اصلاح‌طلبان به نظر می‌رسد معایب و اشکالات این اجماع را به‌درستی بررسی می‌کنند و قطعاً راه‌حل‌هایی هم برای ترمیم آن پیدا خواهند کرد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر