logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

زنجان آماده برگزاری انتخابات باشکوه است

زنجان-آماده-برگزاری-انتخابات-باشکوه-است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بنا بر مصالحی برخوردها با تخلفات شب هنگام صورت گرفته است تا از ایجاد تنش و معضلات که زیبنده استان نیست، جلوگیری شود.

به گزارش موج رسا; سید بیوک موسوی در جمع خبرنگاران با تقدیر از  فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و دست اندرکاران انتخابات،نیروهای امنیتی و انتظامی،اظهار داشت: این حضور موجب افزایش فضای امنیت جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلساتی که با کاندیداهای شورای شهر برگزار شده است، نتایج خوبی به دست آمده است و همراهی و همدلی این کاندیداها را شاهد بوده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد:هئیت های نظارت و اجرایی در دو بخش انتخابات شوراهای شهر و روستا و رئیس جمهور همکاری خوبی داشته و فضای همدلی را ایجاد کرده اند.

موسوی افزود: با این سرعت و دقت و آرامش کار به سرانجام برسد، فضای استان بانشاط، شاد و متنوع است و تضارب افکار و اندیشه ها نیز در حال انجام است که امیدوارم در ادامه بدون تنش به روز انتخابات برسد.

وی با تقدیر از اطلاع رسانی در خصوص انتخابات و کاندیداها از سوی مطبوعات و جراید و فضای مجازی بیان داشت: امیدوارم این همکاری تا روز انتخابات ادامه یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه 24 ساعت مانده به پایان تبلیغات،افزود: امیدواریم تا پایان رای گیری این آرامش و همدلی را شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مسئولیت رصد فعالیت های انتخابات استانی است و اینگونه موارد به فرمانداری ها ابلاغ شده است،خاطرنشان کرد: برخوردارها تا کنون موثر واقع شده است.

موسوی با اشاره به اینکه گاهی کاندیداها رقابت بر تخلف دارند و به این دلیل که از طرف مقابل عقب نمانند،تخلفاتی داشته اند،تصریح کرد: فرمانداری شهرستان با اینگونه افراد برخورد می کند.

وی با بیان اینکه مقایسه فضای تبلیغاتی با دوره گذشته نشان می دهد که موارد غیر اخلاقی و غیر قانونی با دوره قبل خیلی کم است،ادامه داد: تلاش شده است کاندیداها چهره شهر را مشوش و آلوده نکنند.

این مسئول بیان داشت:بنا بر مصالحی برخوردها با تخلفات شب هنگام صورت گرفته است تا از ایجاد تنش و معضلات که زیبنده استان نیست، جلوگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: تلاش شد کسانی که این تخلفات را انجام داده اند ثبت شود که هم در جلسه ستاد انتخابات استان و در جلسه با کاندیداها همه موارد ارائه شده است و افرادی که بهترین شرایط را داشته باشند به عنوان با اخلاق ترین کاندیداها تقدیر می شوند.

موسوی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری خود ستادها رعایت کرده اند اما برخی طرفداران کاندیداها که دارای آستانه تحمل پایین بودند، برخوردهایی را شاهد بودیم که این موضوع نیز خیلی محدود بود.

این مسئول با بیان اینکه همه کسانی که در استان از اندیشه های مختلف سخنرانی داشته اند،بدون تنش و درگیری این سخنرانی ها انجام شده است،افزود:تندترین افراد دو جبهه اصولگرایی و اصلاح طلب بدون حاشیه و درگیری در زنجان سخنرانی کرده اند.

وی گفت: سعه صدر مسئولان امنیتی و شورای تامین موجب شد تا سخنرانی ها برگزار و با مدیریت خوب اتفاقی در استان نیفتاد.

وی با بیان اینکه همه ابعاد انتخابات از سه ماه گذشته پیش بینی شده است، تصریح کرد: اقدامات امنیتی و تهمیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تدبیر و امید کلمه تبلیغاتی نیست و در کل جغرافیای کشور سخنرانی ها بدون تنش برگزار شده است که ظرفیت مدیران را می رساند،ادامه داد: در ایام انتخابات و تبلیغات تلاش شد تا از تنش ها پرهیز کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: فضای تبلیغاتی توسط کاندیداها دامن زده می شود و تذکرات لازم در این زمینه داده شده است و فرمانداری ها در این زمینه نظارت می کنند.

موسوی ادامه داد: تلاش شده است تا اجرای قانون صورت گیرد اما اگر بعضا بداخلاقی و غلو دیده می شود، برخورد می شود.

وی با بیان اینکه برخی از بنرهای تبلیغاتی در استان جمع آوری شده است،افزود: در خصوص عکس ها سعی شده است که تطبیق لازم انجام شود.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که چرا تایید صلاحیت برخی افراد با تاخیر انجام شد،؟ با بیان اینکه شاخص ها یکسان است اما بعضا سلایق در آن دخیل است، افزود: گاهی برخی پیشینه ها مورد بحث هئیت اجرایی و هئیت نظارت قرار می گیرد که این امر را تحت تاثیر قرار می دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در خصوص تخلفات فرمانداران در روستاها،بیان داشت: با عینک بدبینی به این موضوعات نگاه می شود، اینکه اقدامات نظام را تشریح کنیم، تبلیغ دولت نیست.

موسوی با بیان اینکه افتتاح بیمارستان نمی تواند در سکوت برگزار شود چرا که کارنامه کل نظام است، افزود: در سطح استان در زمینه اطلاع رسانی خوب عمل نکرده اند و باید خدمات خود را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از طریق برخی از تریبون ها در سطح شهرستان های استان نسبت به تخریب و سیاه نمایی دولت اقدام کردند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که مدیران استانی در سخنرانی روحانی حضور داشتند، گفت: هیچ مدیری در سخنرانی ریاست جمهوری حضور نداشت و آنهایی هم که رفته اند مرخصی گرفته اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: سیاه نمایان نگران مشارکت حداکثری در انتخابات هستند، ما حق نداریم مردم را مایوس و نا امید کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر