logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۹۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان:

امیدواریم با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی از گردنه سخت اقتصادی عبور کنیم

امیدواریم-با-روی-کار-آمدن-دولت-جوان-انقلابی-از-گردنه-سخت-اقتصادی-عبور-کنیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور، دولت جوان، انقلابی و مردمی بر روی کار آید تا به سلامت بتوانیم از این گردنه سخت اقتصادی عبور کرده و دشمنان نظام اسلامی را مایوس کنیم.

به گزارش موج رسا; محمد اسماعیلی عصر یک‌شنبه دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایثارگران که در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داده تا 42 سال در خدمت نظامی قرار بگیریم که بیش از 220 هزار شهید و شمار زیادی جانباز، رزمنده و آزاده، تقدیم آن شده است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی 42 سال است که به برکت خون مطهر شهدا و علی‌رغم میل باطنی دشمنان با تمام قدرت، پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار، عظمت و بزرگی این نظام به برکت جانفشانی، ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر، رزمندگان، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های ایشان است.

اسماعیلی با بیان اینکه که اقشار مختلف مردم در برابر تمام فشارها  تحمل و صبر کرده‌اند که امروز برکتش را مشاهده می‌کنیم، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایثارگران و رزمندگان دیروز، در شرایط کنونی امروز، ماموریت سختی بر عهده دارند که امیدواریم با عنایت الهی بتوانیم به تکلیف خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور، دولت جوان، انقلابی و مردمی بر روی کار آید تا به سلامت بتوانیم از این گردنه سخت اقتصادی عبور کرده و دشمنان نظام اسلامی را مایوس کنیم.

به گزارش موج رسا؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز برای سفری 2 روزه وارد زنجان شد و ابتدا با حضور در بازار زنجان به صحبت با کسبه بازار پرداخت و سپس در نماز جماعت ظهر و عصر مسجد جامع شرکت کرد. وی سپس در جمع ایثارگران زنجانی به سخنرانی پرداخت.

حضور در شبکه استانی سیمای زنجان (اشراق)، آخرین برنامه روز اول سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به زنجان است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر