logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۹۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش خبرداد

بهره‌مندی ۵ میلیون دانش‌آموز از اردوهای مجازی راهیان نور

بهره‌مندی-۵-میلیون-دانش‌آموز-از-اردوهای-مجازی-راهیان-نور
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵ میلیون دانش‌آموز در کشور از اردوهای مجازی راهیان نور امسال بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش موج رسا; علیرضا کاظمی امروز در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی استان زنجان، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: شکل‌گیری انقلاب با دستان خالی مردم و به امامت امام خمینی (ره) انجام شد که باید دستاوردهای آن به نسل‌های آینده جامعه منتقل شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران با وجود سختی‌ها، مشکلات و دسیسه‌های دشمنان مثل کوه ایستاده‌اند، افزود: از عزتمندی نظام اسلامی احساس غرور و سربلندی می‌کنیم.

این مسئول برضرورت تفکر در خصوص چگونگی ادامه راه پرصلابت جمهوری اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: باید همگان به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سه عامل ایجاد کننده انقلاب اسلامی از جمله ایمان مردم، وحدت کلمه و رهبری بی‌‌نظیر باید برای ادامه مسیر انقلاب مورد توجه باشد، بیان داشت:  دشمن بر روی این سه عامل سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده و تلاش دارد قلب ها و مغزها را از مسیر انقلاب منحرف کند.

کاظمی یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی برای سست کردن پایه‌های دینی و ایمانی مردم ایران برنامه‌ریزی کرده و از امکانات سخت و نرم افزاری استفاده می‌کنند تا به سبک زندگی مردم شبیخون بزنند.

وی ایجاد شکاف تفرقه و اختلاف را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: هر کسی در هر لباسی آتش به خرمن انقلاب بزند شک نکنید در زمین دشمن بازی می‌کند.

این مسئول بیان داشت: در جنگ هم وحدت و انسجام نیروهای نظامی و ولایت به عنوان ستون و عمود انقلاب موجب پیروزی شد که اگر ولایت نبود هیچکدام از اینها شکل نمی‌گرفت.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اردوهای راهیان نور گنجینه پرافتخار و نورانی هشت سال دفاع مقدس است که باید این فرهنگ به نسل‌های جدید و آینده جامعه منتقل شود.

کاظمی افزود: اگر تاریخ جنگ و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا نبود امروز خبری از جمهوری اسلامی نبود، جنگ دانشگاه انسان‌سازی بود که آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی جامعه وظیفه انتقال این فرهنگ به نسل جدید را بر عهده دارد.

وی اردوهای راهیان نور را بزرگترین و ارزشمندترین موقعیت تربیتی برای دانش‌‌آموزان عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دشمن در فرا مرزها در سوریه، عراق، لبنان و یمن به زمین زده است.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌‌های کسب شده در خصوص اردوهای راهیان نور، گفت: بیان مقام معظم رهبری هم که فرمودند:" جوانان امروز به مراتب آماده‌تر از نسل دهه ۶۰ برای دفاع از نظام اسلامی هستند" این موضوع را تایید می‌کند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کنترل خوب ایران در خصوص بحران جهانی کرونا، ادامه داد: نظام اسلامی در مدیریت این بحران، کنترل و پیشگیری درمان و تولید واکسن پرافتخار ظاهر شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر