logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۹۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج کشاورزی استان زنجان خبرداد

برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی به مناسبت دهه فجر در زنجان

برگزاری-رزمایش-گروه‌های-جهادی-به-مناسبت-دهه-فجر-در-زنجان
رئیس سازمان بسیج کشاورزی استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 10 گروه جهادی در قالب رزمایش گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان زنجان اعزام می‌شوند.

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای خدمات‌رسانی به روستاهای محروم استان زنجان رزمایش گروه‌های جهادی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی به مردم مناطق محروم استان زنجان گروه‌های جهادی دامپزشکی و دامپروری به روستاها اعزام می‌شوند، افزود: اعزام این گروه‌ها از امروز خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: گروه‌‌های جهادی سازمان بسیج کشاورزی استان زنجان از 19 تا 21 بهمن ماه سال جاری با حضور در روستاهای محروم استان خدمات شایانی را ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کشاورزی استان زنجان یادآور شد: به همین منظور 10 گروه جهادی در این دوره رزمایش گروه‌های جهادی حضور یافته و 25 هزار راس دام سبک و سنگین را تحت پوشش قرار خواهند داد.

امندی تصریح کرد: در طول سال نیز برنامه‌های مختلفی با حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان برگزار می‌شود که رسیدگی به مشکلات کشاورزان و دامپروران از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر