logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر ورزش و جوانان:

3800 پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد/ آمادگی برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا را داریم

3800-پروژه-نیمه-تمام-در-سطح-کشور-وجود-دارد-آمادگی-برگزاری-مسابقات-جام-ملت‌های-آسیا-را-داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود ظرفیت‌ها در کشور تقاضای میزبانی مسابقات 2023  جام ملت‌های آسیا را داده‌ایم چرا که این ظرفیت را در کشور داریم.

به گزارش موج رسا; مسعود سلطانی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت 20 استادیوم 15 هزار نفری در مراکز استان‌ها در سطح کشور افزود: وجود این استادیوم‌ها این امکان را به ما داده است که بتوانیم مسابقات بین المللی و ورزش‌های میدانی را در سطح آسیا میزبانی کنیم.

سلطانی فر عنوان کرد: با وجود این ظرفیت‌ها در کشور تقاضای میزبانی مسابقات 2023  جام ملت‌های آسیا را داده‌ایم چرا که این ظرفیت را در کشور داریم و ورزش فوتبال یکی از رشته‌های پر طرفدار در بین مردم کشورمان است.

وی ابراز کرد: ظرفیت کشور برای زیر ساخت‌ها بسیار قابل توجه و مناسب است و باید از همگرایی و هم افزایی وزارت ورزش و سایر نهاد‌ها استفاده کنیم و برای استفاده منسجم در اختیار مردم قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژ‌های نیمه تمام در حوزه ورزش اظهار داشت: در حال حاضر در مجموع نزدیک به 3 هزار و 800 پروژه نیمه تمام داریم.

وی با اشاره به اینکه در دولت فعلی هزار و 210 پروژه تا الان به بهره برداری رسیده است ابراز کرد: از جمله این پروژه‌ها 20 استادیوم 15 هزار نفری است که در با اهتمام این دولت به اتمام رسیده است.

سلطانی فر با اشاره به وجود دو استادیوم بزرگ آزادی و تختی در تهران در دوران انقلاب خاطر نشان کرد: با رویکرد عدالت محورانه دولت و نظام در استان اصفهان استادیوم 50 هزار نفری داریم و در شیراز هم در حال افتتاح است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر