logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۹۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آزادی ۲ مرزبان ربوده شده در اقدام موفق اطلاعاتی سپاه

آزادی-۲-مرزبان-ربوده-شده-در-اقدام-موفق-اطلاعاتی-سپاه
با تلاش رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ۲ تن از مرزبانان ربوده شده ایرانی از بند گروهک تروریستی جیش الظلم آزاد شدند.

به گزارش موج رسا; روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از آزادی دو تن از رزمندگان مرزبان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی و ضد انقلاب جیش الظلم  در شب گذشته خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک خجسته سالروز حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و میلاد فرزند برومندش حضرت امام خمینی ( رحمة الله علیه ) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران می‌رساند ؛ با تلاش‌های مستمر قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و طی اقدامات اطلاعاتی موفق دو تن از رزمندگان مرزبانی نیروی زمینی سپاه و نیروی پرافتخار انتظامی که در سال ۱۳۹۷ توسط گروهک تروریستی و ضد انقلاب جیش الظلم در مرزهای جنوب شرق کشور به گروگان گرفته شده بودند، شب گذشته (سه‌شنبه ۹۹/۱۱/۱۳) آزاد و به آغوش وطن اسلامی بازگشتند.

مهر ماه سال ۱۳۹۷ گروهک تروریستی جیش الظلم اقدام به ربایش ۱۴ تن از مرزبانان نیروی زمینی سپاه و نیروی انتظامی کرد که با رایزنی‌های انجام شده تمامی این مرزبانان آزاد شده و تنها دو نفر از آنها در بند گروهک تروریستی بودند که روز گذشته آن دوتن نیز آزاد شدند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر