logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۹۴۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

نظام اسلامی در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده است

نظام-اسلامی-در-برابر-تمامی-توطئه‌های-دشمنان-ایستاده-است
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

به گزارش موج رسا; عشرت شایق، امروز در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در زنجان، با اشاره به وضعیت امروز جامعه، اظهار داشت: باید امروز بدانیم در چه شرایطی قرار داریم چرا که امروز شرایط جهان با توجه به پیشرفت فنآوری و مدرن شدن زورمداری متفاوت شده است.

وی گفت: امروز نیاز نیست کشوری مورد استثمار قرار گرفته و منابع آن غارت شود بلکه کشورهای استکباری امروز با مدیریت افکار عمومی، اداراک و شناخت بر اذهان، برنامه‌های خود را پیاده‌سازی می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: تصرف ذهن و مدیریت ادارک موجب شده تا فردی بیاید و بگوید ما نگاهمان به کدخدا است و رای میلیونی مردم را پشت گوش بیندازد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز سناریوی دشمن روی مخاطب است، ادامه داد: نحوه مواجه با آثار جنگی دشمن، قلع و قمع نیست همانگونه که امام صادق (ع) و حضرت علی (ع) در دوران خود نسبت به قلع و قمع اقدام نکردند.

شای بیان داشت: امروز نظام اسلامی در برابر همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان با جنگ نامتقارن پاسخگوست.

وی با بیان اینکه جنگ نامتقارن نظام اسلامی موجب شده تا رئیس پنتاگون شکست در برابر ایران اسلامی را پذیرفته و بگوید ما یارای مقابله با ایران را نداریم، گفت: امروز در جنگ هیبریدی و ترکیبی دشمن به دنبال نبرد با نظام اسلامی است که باید با پیش‌بینی‌های لازم با نقشه‌های دشمنان مقابله کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یکی از سناریوهای دشمن را تحت تاثیرقرار دادن دختران و زنان عنوان کرد و گفت: باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود.

شایق با بیان اینکه امروز با نرم‌افزارهای اطلاعاتی و امنیتی پیام رسانه‌های مختلفی در کشور راه‌اندازی شده است که به دنبال دین زدایی است، ادامه داد: اگر این فضا کنترل نشود، تلفات ذهنی و فکری خواهیم داد.

وی گفت: بالاتر از حفاظت از بیماری کرونا حفاظت از کرونای ذهنی است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود، امروز جمعیت میلیونی در دنیا تپش قلبشان در انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) است.

این پروژهشگر بیان داشت: الگوی سوم زن مسلمان، یعنی زن مسلمانی که دارای جسارت، شجاعت و شهامت انقلابی است و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کند.

شایق خطبه فاطمیه را خطبه‌ای تاثیرگذار برای بانوان جامعه به ویژه زنان مسلمان عنوان کرد و گفت: در جنگ ترکیبی که دارای سناریورهای متعدد است باید از احکام فلسفی این خطبه کمک گرفت تا دچار نگرانی نشد.

وی بیان داشت: اگر به خطبه فاطمیه در زندگی و اجتماع توجه کنیم، ما پیروزیم اما اگر چنین نباشد و جهاد فکری نکنیم تلاش‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

این پروژهشگر بیان داشت: خطبه فاطمیه زیرساخت تربیتی الگوی سوم زن است و اگر به این الگوی فاطمی توجه شود تربیت یافتگان این الگو حسنی و حسینی تربیت می‌شوند و دشمن از این موضوع وحشت دارد.

شایق برضرورت الگوگیری از حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: آن حضرت در اوج ناملایمات و فشارها، حرف اعتقادی می‌زدند چرا که معتقد بودند زیرساخت مهم است.

وی طرح شهید قاسم سلیمانی را از طرح‌های تاثیرگذار برای کاهش متوفیان کرونا اعلام کرد و گفت: اگر سپاه پای کار نمی‌آمد، این آمار کاهش نمی‌یافت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر