logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۹۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

235 پروژه محرومیت‌زدائی در استان زنجان افتتاح شد/ تمرکز سپاه و بسیج رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور است

-235-پروژه-محرومیت‌زدائی-در-استان-زنجان-افتتاح-شد-تمرکز-سپاه-و-بسیج-رفع-محرومیت-از-مناطق-مختلف-کشور-است
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، 235 پروژه محرومیت‌زدائی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: امسال از سوی بسیج سازندگی بیش از 10 هزار پروژه محرومیت زدائی در کشور اجرایی شده است.

وی با اشاره به حضور بسیج سازندگی در مناطق محروم کشور، بیان داشت: با هماهنگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های کشور، زمان‌بندی بیش از 90 درصد پروژه‌ها مشخص شده است.

این مسئول ادامه داد: مابقی پروژه‌های بسیج سازندگی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که بیشتر این پروژه‌ها در زمینه تامین آب شرب، آب کشاورزی و احداث منزل مسکونی برای نیازمندان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای پروژه‌های انرژی به ویژه نیروگاه‌های کوچک خانگی،، بیان داشت: پروژه‌های ورزشی و فرهنگی نیز از سوی بسیج در اقصی نقاط کشور اجرایی شده است.

سردار سلیمانی با اشاره به افتتاح 235 پروژه محرومیت‌زدائی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل خانه محروم، آبرسانی، ورزشی و محرومیت زدائی است.

وی از افتتاح 50 پروژه محرومیت‌زدائی تا پایان سال در استان زنجان خبرداد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 این مسئول ادامه داد: تمرکز سپاه و بسیج رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور و تحقق بخشی تدابیر مقام معظم رهبری است که در سال 1400 به صورت ویژه دنبال می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر