logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۹۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» در زنجان برگزار می‌شود

مسابقه-کتابخوانی-با-محوریت-کتاب-«ققنوس-فاتح»-در-زنجان-برگزار-می‌شود
به همت اداره‌های کل کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «ققنوس فاتح» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌اندازی نهضت کتابخوانی در حوزه ایثار و شهادت به همت اداره‌های کل کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۱۲ اسفند ماه، ادامه خواهد داشت و در نهایت به ۴۲ نفر از برندگان، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی، آزاد است و مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir  برگزار می‌شود.

گفتنی است، کتاب «ققنوس فاتح» نوشته گل‌علی بابایی، توسط انتشارات شاهد، ۳۰۴ صفحه بوده و حاوی 20 روایت شفاهی از سرگذشت سراسر ایثار و پیکار دانشجوی شهید، محسن وزوایی است.

این کتاب بر اساس ده‌ها برگ خاطرات موجود در آرشیوهای ثبت‌شده از وقایع دوران دفاع مقدس و صدها دقیقه نوار مذاکرات نظامی و مکالمات بی‌سیم و مستندات باقی‌مانده در دست نزدیکان شهید وزوایی، نوشته شده است.

پایان کتاب، زندگی‌نامه، وصیّت‌نامه و عکس‌هایی از سردار شهید محسن وزوایی، معاون عملیات لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله(ص) از دوران حضور در جبهه‌های دفاع مقدس وجود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه PDF کتاب از طریق تارنمای نوید شاهد به آدرس http://zanjan.navideshahed.com اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر