logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۹۴۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

امنیت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است/ آمریکا به دنبال ایجاد نا امنی در منطقه

امنیت-مهمترین-دستاورد-انقلاب-اسلامی-است-آمریکا-به-دنبال-ایجاد-نا-امنی-در-منطقه
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: امنیت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام امروز ایران از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی در کشور به ثبت رسیده است که این دستاوردها مدیون فداکاری مردم ایران و نیروهای نظامی، انتظامی، دانشمندان و مدافعان حرم است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام اسلامی دانشمندان ایرانی به دستاوردهای باارزشی در عرصه‌های علمی دست یافته‌ایم، بیان داشت: ایران در تولید علم امروزه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

امام جمعه زنجان یادآور شد: نظام اسلامی علیرغم توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی پیشرفت‌های خود را ادامه داده و به برکت وجود جوانان متعهد و انقلابی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به دستاوردهای علمی، فنی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در عرصه‌های مختلف در کشور، بیان داشت: امنیت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام امروز ایران از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: اگر نگاهی به دوربر خودمان به ویژه کشورهای منطقه بیندازیم متوجه می شویم که امنیت در ایران چقدر پابرجاست و با وجود مشکلات در منطقه این نظام در امنیت به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه آمریکا با همه قدرت از برخی از کشورهای منطقه حمایت و به دنبال ایجاد نا امنی در منطقه است، گفت: به برکت وجود نظام اسلامی توطئه‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: نمردویان آتشی ایجاد کردند و ابراهیمان در آرامش به سر می‌برند.

وی گفت: وجود امنیت در کشور را مدیون سیاستگذاران، نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و مردم همیشه در صحنه هستیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر