logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۹۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

وزش باد شدید در ۱۲ استان

وزش-باد-شدید-در-۱۲-استان
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در ۱۲ استان کشور طی امروز (۱۲ بهمن) خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر هفته جاری به کشور وارد می‌شود.

به گزارش موج رسا; صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز بارش پراکنده در شمال شرق کشور ادامه دارد و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود، اظهار کرد: از فردا تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید طی روز پنج‌شنبه از غرب وارد کشور می‌شود، گفت: امروز در بیشتر مناطق به‌ویژه در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، اردبیل، گیلان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شرق و جنوب کرمان، شرق یزد و حتی برخی مناطق خراسان جنوبی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه باتوجه به پایداری و سکون نسبی جو افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: استان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۴ بهمن) نیز صاف، گاهی وزش باد، در اواخر وقت غبار محلی و با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر