logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۹۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)به مناسبت دهه مبارک فجر

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی(عج)به-مناسبت-دهه-مبارک-فجر
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور بیانیه ای،۱۲ بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.

به گزارش موج رسا; سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور بیانیه ای،۱۲ بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.

متن بیانیه به این شرح است:

۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز استقبال ملتی غیور از پیشوای فرهیخته و خردمندی است که پس از ۱۵ سال تبعید به میهن عزیزمان ایران اسلامی بازگشت؛ رهبری مقتدر که نگاه و کلام نافذش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت و با آن کلام قدرتمند و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران و همچنین مردمی یکپارچه و مصمم سبب شکستن هیمنه اهریمنی، ابر قدرت‌های پوشالی و رژیم شاهنشاهی شد؛ به گونه‌ای که تا به امروز ملت شهید پرور ایران اسلامی آزادانه و سرافراز و به دور از هر گونه وابستگی و استعمار چنان قدرتمند در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده، که فرصت هرگونه تعرض و یا نگاه چپ دشمن به این مرز و بوم را از آنان سلب کرده است.

ایام الله دهه فجر تجلی شکوهمند یک حماسه جاوید و ماندگار و مظهر تجلی نور در ظلمت و همچنین یادآور بصیرت و بشارت به مردمی است که با ایستادگی در برابر اقدامات مذبوحانه دشمن و شکست آنان توانستند فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی را آغاز کنند.

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان؛ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود که در دوره پسابرجام با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه پروژه "نفوذ" همچنان شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال کرده و در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفندهای دشمنان اسلامی غافل نخواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر