logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۹۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 971 پروژه در استان زنجان

کلنگ‌زنی-و-بهره‌برداری-از-971-پروژه-در-استان-زنجان
استاندار زنجان گفت: امسال 971 پروژه در استان زنجان به افتتاح رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود که 6 پروژه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان زنجان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: خوشحالم به عنوان یک خدمتگزار با نقشه راه حرکت کردم و به همه مدیران نیز گفته‌ام بدون نقشه راه مدیریت ارزشی ندارد و نمی‌توان مدیریت عالمانه داشته و نتیجه گرفت.

وی افزود: برای پروژه‌های راه استان زنجان نقشه راه ترسیم شده است و با همکاری، اتحاد و همبستگی مدیران این پروژه‌ها اجرایی و ثمرات آن دیده می‌شود.

مقام عالی استان بیان داشت: امسال ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود که این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۷۶۱ نفر را به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۶۰۰ را به صورت غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پروژه های دهه فجر امسال از نظر تعداد ۵۴ درصد نسبت به دهه فجر سال گذشته کاهش یافته است اما از نظر مبلغی ۱۶ برابر افزایش یافته دارد، افزود: اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش دارد.

حقیقی از افتتاح شش پروژه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در دهه فجر خبرداد و گفت: برای این پروژه‌ها ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و فرصت شغلی برای ۲ هزار و ۸۷۴ نفر را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: از تعداد 6 پروژه افتتاحی صفر تا ۱۰۰ سه پروژه  درصد طی دو سال گذشته انجام شده و دو پروژه نیز تا سال ۹۷ حدود۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و یک پروژه  نیز با ۲۰ درصد پیشرفت طی دو سال به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده است.

مقام عالی استان ادامه داد: بیمه اجباری در فرورین امسال ۱۱۰ هزار ۸۹۳ نفر بود که این رقم آذر ماه به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ رسیده و ۵ هزار نفر نیز بازنشسته شده‌اند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تعداد دریافت کنندگان بیمه بیکاری در آذر سال ۹۸ حدود ۳ هزار و ۲۱۷ نفر بود که این رقم به ۲ هزار و ۸۳۰ نفر کاهش یافته است.

حقیقی با اشاره به جمع‌آوری ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال ۹۷ برای استان، افزود: این رقم امسال به ۱۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان با افزایش ۱۰۵ درصدی رسیده است.

وی با تقدیر از عملکرد بانک‌های استان زنجان در جذب منابع و ارائه تسهیلات، یادآور شد: استان زنجان 92 درصد منابع جذب شده را تسهیلات پرداخت کرده است که از این نظر دارای رتبه هفتم کشوری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر