logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۹۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات کاراته استان زنجان خبر داد؛

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان زنجان برگزار می‌شود

مجمع-انتخاباتی-هیئت-کاراته-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات تا قبل از پایان سال جاری گفت: با اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان، رئیس فعلی هیات کاراته استان زنجان به عنوان تنها نامزد ریاست این هیات ثبت‌نام کرده است.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان ریاست هیات کاراته استان زنجان در روز چهارشنبه (8 بهمن‌ماه) به اتمام رسید که در نهایت، محسن سهندی (رئیس فعلی هیات) به عنوان تنها نامزد تصدی ریاست هیات کاراته استان زنجان ثبت‌نام کرده است.

وی در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان زنجان خاطرنشان کرد: زمان دقیق هنوز مشخص نشده اما این مجمع تا قبل از پایان سال جاری در اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه برگزار خواهد شد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره عملی مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته با حضور مربیانی از زنجان و سایر استان‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه (16 و 17 بهمن‌ماه) توسط این هیات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره تئوری مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته نیز در آذرماه به صورت مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در دوره تئوری علاوه بر زنجان از سایر استان‌ها نیز شرکت‌کننده داشتیم و در مجموع بیش از 100 مربی در این دوره‌ها شرکت کردند.

نوروزی با اشاره به برگزاری دوره عملی مربیگری درجه یک، 2 و 3 کاراته در 16 و 17 بهمن‌ماه در زنجان افزود: این دوره‌ها در 3 گروه 25 نفره برگزار خواهد شد.

دبیر هیات کاراته استان زنجان در خصوص شرایط برگزاری این دوره‌ها با توجه به بیماری کرونا گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرده که تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های عملی بیش از 25 نفر نباشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر زنجان از سایر استان‌ها نیز برای شرکت در دوره‌های عملی، ثبت‌نام کرده‌اند و نهایت تلاش بر این است که این دوره‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با اولویت سلامتی مربیان برگزار شود.

وی افزود: در دوره عملی نیز شرکت‌کنندگانی از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز حاضر خواهند بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر