logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۹۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری به مناسبت ۲۲ بهمن در زنجان

برگزاری-راهپیمایی-خودرویی-و-موتوری-به-مناسبت-۲۲-بهمن-در-زنجان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا;حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: ایام‌الله تعطیل بردار نبوده و با وجود شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های دهه فجر به مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در زمینه برنامه‌های دهه فجر در استان و تشکیل ۲۳ کمیته، افزود: برخی از کارگروه‌ها هنوز برنامه‌های خود را ارائه نکرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار به عنوان شعار دهه فجر امسال انتخاب شده است، افزود: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام تداوم یافته و در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام سردار سلیمانی را تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی همچون کوه استوار و پابرجاست.

حجت‌الاسلام ناصر شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جوانان عنوان کرد و افزود: جوانان همواره در صحنه‌های دفاعی، علمی و دینی پیشتاز بوده و با روحیه جوانی و جهادی مشکلات کشور را حل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به همین مناسبت ۴۲ هزار برنامه در کشور اجرایی می‌شود.

این مسئول دیدار با نماینده ولی‌فقیه را یکی از برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از غباروبی مزار شهدا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان خبرداد و گفت: زنگ انقلاب نیز در فضای مجازی و شبکه شاد برگزار و مراسم ویژه هم در مدرسه شاهد نرگس در زیباشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: برنامه ویژه ۲۲ بهمن نیز از میدان جهاد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری آغاز و در میدان بسیج به پایان می‌رسد.

وی برضرورت برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:  پویش تزئین خودرویی نیز به مناسبت ۲۲ بهمن در زنجان برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر