logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۹۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه:

اقدامات قوه قضائیه موجب ترس و نگرانی دانه درشت‌ها شده است

اقدامات-قوه-قضائیه-موجب-ترس-و-نگرانی-دانه-درشت‌ها-شده-است
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت:اقدامات قوه قضائیه موجب ترس و نگرانی دانه درشت‌ها شده و آنها مجبور شده‌اند از لانه‌های خود بیرون بیایند

مسعود بصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مقابله قوه قضائیه با دانه درشت‌ها امید را در دل مردم روشن کرده است چرا که این افراد با پارتی بازی و تشکیل باند و جولان از این قبیله به قبیله دیگر حاشیه امنی را برای خود ایجاد کرده بودند.

وی با بیان اینکه اقدامات قوه قضائیه موجب ترس و نگرانی دانه درشت‌ها شده و آنها مجبور شده‌اند از لانه‌های خود بیرون بیایند، افزود: این افراد برای اعمال قدرت‌های نامشروع خود دچار دل نگرانی و ترس شده و دست‌ها و قلم‌هایشان می‌لرزد.

این کارشناس مسائل رسانه بیان داشت: از قوه قضائیه درخواست داریم همچنان که با دانه‌درشت‌ها برخورد می‌کند در سطح عمومی جامعه هم نگاه ویژه‌ای به اطاله‌ دادرسی و پرونده‌های ریزی همچون کلاهبرداری‌ها کوچک، اختلافات ملکی و اخلاقی متعدد داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه یادآور شد: طرح تحول قوه قضائیه امید را در دل مردم روشن کرده و امیدواریم با کاهش پرونده‌های ورودی به این قوه، این طرح به نحو مطلوبتری اجرایی شود.

بصیری یادآور شد: با اجرای طرح تحول و اقداماتی همچون الکترونیکی شدن از جمله قانون چک و حذف دفترچه تامین اجتماعی به نظر می‌رسد اقدامات این قوه موثرتر واقع شود.

وی برضرورت توجه قوه قضائیه در خصوص پرونده‌های خرید و فروش تاکید کرد و گفت: اجرای قوانین موجود در این زمینه امید مردم به جمهوری اسلامی احیا می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر