logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۹۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه:

هیچ کشوری از مذاکره با آمریکا نتیجه‌ نگرفته است

هیچ-کشوری-از-مذاکره-با-آمریکا-نتیجه‌-نگرفته-است
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت:کسانی که از مذاکره و ارتباط دم می‌زنند باید بدانند که 200 کشور در جهان با آمریکا وارد مذاکره شده و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

به گزارش موج رسا; مسعود بصیری امروز در جلسه هئیت اندیشه ورز استان زنجان، اظهارداشت: یکی از مزیت‌های استان زنجان وجود سردار کرمی فرمانده  سپاه انصارالمهدی (عج) استان است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امروز در موقعیت سخت و ویژه‌ای قرار داریم، افزود: 42 سال است که نظام اسلامی به صورت مستقیم و 1400 سال است که مومنان و مسلمانان در شرایط سخت قرار دارند.

این مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی در شرایط خاصی قرار گرفته و اگر مردم در برخی موارد دچار اشتباه می‌شوند، به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب است.

 بصیری بر ضرورت احیای منبرها در فضای مجازی تاکید کرد و گفت:  در حال حاضر کشور آمریکا با برگزاری یک انتخابات در آستانه فرپاشی قرار گرفته و 25 هزار نفر نیرو برای برگزاری مراسم تحلیف وارد پایتخت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آمریکا۴۰ میلیون نفر نگران وعده بعدی غذایی خود هستند و ۹۵ درصد ثروت این کشور در اختیار ۵ درصد جامعه بوده و میانگین درآمد مردم نیز 2 هزار و 500 دلار است.

این مسئول یادآور شد: نظام اسلامی پیروزی‌های مختلفی را علیرغم واقع شدن در شرایط سخت و پیچ تاریخی به دست آورده است و این پیروزی‌ها موجب شد تا دشمنان در طی این ۴۲ سال از هیچ کوششی برای فروپاشی نظام دریغ نکنند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه بیان داشت: تحمیل جنگ، ترور 17 هزار نفر از مردم ، ترور دانشمندان، تحریم دارو و نفت از دشمنی‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی است.

بصیری با اشاره به فعالیت 300 رسانه فارسی زبان برعلیه نظام اسلامی، بیان داشت: از سوی استکبار جهانی ۲۵۰ میلیون دلار برای شبکه اینترنشنال برای خط خبری علیه نظام اسلامی هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف رسانه‌ها در برابر چنین رویدادهایی سنگین بوده و باید در این زمینه به تکلیف و وظایف خود در نظام اسلامی عمل کنیم.

این مسئول از تشکیل تعاونی مسکن برای خبرنگاران استان زنجان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد و گفت: ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: کسانی که از مذاکره و ارتباط دم می‌زنند باید بدانند که 200 کشور در جهان با آمریکا وارد مذاکره شده و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

بصیری با اشاره به اینکه باید از حزب زدگی و قبیله‌گرایی پرهیز کرده و ائتلاف نوینی را راه‌اندازی کنیم، افزود: بسیج رسانه در خدمت اهالی رسانه بوده و در زمینه آموزش نیز این سازمان در خدمت اصحاب رسانه است.

وی بیان داشت: در این پیچ تاریخی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و اجازه ندهیم دشمنان به راه خود ادامه دهند بلکه باید ضربات آخر سخت و سنگین باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر