logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۹۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در دفاع از انقلاب دارند

اصحاب-رسانه-وظیفه-سنگینی-در-دفاع-از-انقلاب-دارند-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به وظایف رسانه ها گفت: اصحاب رسانه رسالت سنگینی در دفاع از انقلاب دارند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، با اصحاب رسانه استان زنجان، اظهار داشت: رسانه‌ها سربازان دفاع از انقلاب و اسلام محسوب می‌شوند که شبانه روز برای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی قلم می‌زنند.

وی با بیان اینکه زنجان اولین شهری بود که بانوان دوبار در زمان رژیم ستمشاهی به خیابان‌ها آمده و علیه این رژیم تظاهرات کردند، افزود: دو راهپیمایی۵۰ و 100 هزار نفری مردم زنجان نیز در روزنامه‌ها چاپ شده است.

این مسئول با اشاره به نقش رزمندگان زنجان در عملیات‌های آبی و خاکی و خط شکنی غواصان دریاد دل زنجانی در این عملیات‌ها، بیان داشت: مردم زنجان در پس از دوران دفاع مقدس نیز نقش ویژه‌ای در مقابله با توطئه‌ها علیه نظام اسلامی داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: مردم در رفع فتنه سال ۹۶ در شهرهای زنجان، ابهر و خرم‌دره به صحنه آمده و برای پشتیبانی از نظام اسلامی راهپیمایی برگزار کردند.

سردار کرمی با اشاره به نقش مردم زنجان در رفع فتنه سال ۹۸، بیان داشت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان در شرایط پیچیده جامعه با لبیک به مقام معظم رهبری فتنه را خاموش کردند.

وی گفت: مردم زنجان همواره پشتیبان نظام، امام و ولایت بوده و در تاریخ نظیر ندارند و با همه توان در برابر سیاه نمایی و تخریب نظام اسلامی توسط بیگانگان ایستادگی کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: اصحاب رسانه همچون رزمندگان اسلام که در دوران دفاع مقدس در کوچه‌های شهر خرمشهر می‌جنگیدند امروز هم رسالت دفاع از نظام اسلامی را برعهده دارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: امروز اصحاب رسانه باید در صحنه نبرد تمام عیار با جبهه استکبار نقش‌آفرینی ایفا کرده و از نظام اسلامی دفاع کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: آمریکایی که خود را کدخدای جهان می‌دانست، امروز در بدترین شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قرار گرفته و باید بساط خود را از منطقه برچیند. 

وی با اشاره به استیصال غرب برای مقابله با بیماری کرونا، بیان داشت: نظام اسلامی با حضور مردم در صحنه با این بیماری مبارزه می‌کند. 

"قنبر رسولی" رئیس شورای بسیج رسانه استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت ۴۶ رسانه فعال در استان زنجان، اظهارداشت: از این تعداد ۲۰ پایگاه خبری در استان فعالیت می‌کنند.

وی از جذب ۳۴۰ نفر از فعالان رسانه‌ای استان زنجان در بسیج رسانه استان زنجان خبرداد و بیان داشت: شش جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان برگزار شده است. 

این مسئول یادآورشد: برگزاری اردوهای فرهنگی و رسانه‌ای، توزیع ۶۰ بسته بهداشتی و ۱۸۰ بسته معیشتی در بین رسانه‌ها و مناطق محروم استان زنجان از جمله اقدامات انجام شده است. 

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان زنجان یادآورشد: چهار جشنواره فرهنگی و ورزشی و  سه دوره آموزش سواد رسانه‌ای در استان زنجان برگزار شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر